Ana içeriğe atla

New Essentials Ultra Glow C Vitamini Serum

Herkese merhabalar

Bugün sizlere yaklaşık 1 aydır nemlendirici amaçlı kullandığım

 New Essentials markasının C vitaminli serumundan bahsetmek istiyorum


30 ml formda damlalık ile kullanılan serumun amacı cilde nem ve parlaklık kazandırmak,düzensiz dokuyu onarmak,cilt tonu eşitsizliklerini gidermek ve ince çizgilerle başa çıkmak

Ben doğumdan sonra aşırı kuruyan cildimi eski nemine geri kazandırmak için kullanıyorum ve faydasını çok gördüm

Ürünü tüm cilt tipleri kullanabilir gün bir kere ikişer damla halinde yüzüme yediriyorum boyun bölgeme de aynı şekilde uyguluyorum



Yapış yapış olmaması ve çabuk emilmesini sevdim

 İçeriklerini inceleyebilirsiniz

Paraben sülfat ve ftalatlar içermeden üretilmiş

  


Yaklaşık 1 aylık kullanım sonrası ciltteki parlaklığı ve canlılığı görebiliyorsunuzdur

Serumu aşağıdaki linklere tıklayarak satın alabilirsiniz

https://www.newessentials.com.tr/

https://www.trendyol.com/kadin+cilt-serumu/new-essentials




Sevgiler


XOXO


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO