Ana içeriğe atla

RÉPERTOIRE Alum Taşı Bazlı Kristal Deodorant

 Herkese yeniden merhabalar
Bugün sizlere Madame Coco'dan satın aldığım ve memnun kaldığım deodorantımdan bahsedeceğim


Alum taşı diyen var kristal deodorant diyen var 
Aslında her ikisi de geçerli ama direk alum taşı demiyoruz
Alum taşı bazlı yazıyor

Benim tanışmam doğumum ile başladı
İçinde zararlı maddeler olan deodorantları kullanmak istemiyordum


Biraz araştırırken önüme bu deodorant çıktı hemen alıp kullanmaya başladım
Gerçekten görüntüsü kristal gibi ilk aldığımda çok değişik gelmişti
16 aydır kullanmaya devam ediyorum
Aşırı bereketli bir ürün uzun süre kullanırsınız

İçinde parfüm var ama sürdüğünüz de koku yok bu benim için süper
Ucunu ıslatıp uyguluyorsunuz 
Asla ter kokmuyorsunuz
Leke bulaşma yapmıyor
Yapış yapış hissiyat bırakmıyor
Terleme karşıtı değil yalnız terlemeye devam ediyorsunuz


Yapısını görmeniz için daha farklı bir ışıktan görsel
Sert tuza benziyor görüntüsü
Madame Coco'da stokta zor bulunan bir ürün görürseniz ikili alın derim
Az önce baktı yine stok yoktu
Ama Hepsi Burada,Trendyol gibi platformlar da bulabilirsiniz


Ve son olarak içeriği de bu şekilde
Alkol,paraben ve aliminyum içermiyor

Umarım yazıyı beğenmişsinizdir
Bu kötü günler geçecek
Yalnız değilsiniz

Sevgiler
XOXO



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO