Ana içeriğe atla

Bim Ganimetleri/Peluş Saç Aksesuarları

 Herkese merhabalar
Dün Bim marketlere süper peluş saç aksesuarları geldi
Ben kaçırmamak için hatırlatıcı bile kurmuştum


Bitmeden istediklerimden bulabildiğim için çok mutluyum
Çünkü bunlar internette ciddi anlamda pahalıya satılıyor


Taçlar da ekstradan mavi renkte var
Ben bu ikisini tercih ettim


Bej rengi olan biraz daha yüksek duruyor 
Pembe daha iyi durdu



Bunlar tamamen süs için
Saçı tutması zayıf
Kızım için aldım aslında bunları


Bu lastikler de üçlü olarak satılıyor
İlk başta biraz tüy döküyor elimle topladım üstten 
sonra bir daha olmadı

Eğer hala almak istiyorsanız mutlaka bakın bazen stokları yeniliyorlar kaç kere denk geldim

Sevgiler
XOXO

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO