31 Ocak 2014 Cuma

Ücretsiz Eşantiyon İsteyenler Buraya !

Bugün gözlerimi Ups 'nin kargosuyla açtım Alla Alla acaba ne olabilir ki ne söledim ben derken kendi kendime bir de baktım Rapunzel Hair'den istedigim eşantiyon gelmiş oysa ki daha dün söylemiştim bugün hemen yollamışlar.


 Her kargo candır ama Ups ayrı bi heycandır.Neden ee çünkü 
yurtdışından biri bişeymi yolladı heycanına kapılıyosun


Bir zarfın içinden böle şeker minnak bişey çıktı.Kömür özlü saç bakım kremi çıktı bana çok ilginç dimi kömür özlü ilk defa duyuyorum.
Durulanmayan bakım kremlerinden bu arkadaş duştan sonra sürüp bırakıyorsun.Ya ben ne kadar çok konuştum birinizde susta nasıl alıcaz onu anlat demiyosunuz .

Sizde bu eşantiyondan isterseniz siteye gitmek için TIK TIK


Siteye giriş yaptıktan sonra başvuru formunu eksiksiz tamamlayıp ertesi günü bekleyin.

Ya ben bulamadım nerden yapılcagını derseniz başvuru formu için TIK TIK !

Umarım işinize yaramıştır bu bilgiler 

Sevgiler 

XOXO


29 Ocak 2014 Çarşamba

Banyo Rutinim

Herkese merhabaaa!Acaba ne yazsam ne yazsam diye düşünürken aklıma banyo rutini hazırlamak geldi.Yurtdışında vloggerlar bu tarz videolar çekiyorlar Youtube 'da milyonlarcasını görebilirsiniz.Bizde resimlerle anlatıyoruz deneyimlerimizi paylaşıyoruz.

Banyo deyince kimilerine göre temizlenmek kimine göre temizlenmek,rahatlamak,bakımlı olmak gelir.Açıkcası bu saydıklarımı seviyorum ama saçlarım çok gür ve uzun olduğu için bazen işkence olabiliyo.

Tabi bir de bunun kurutma tarafı var ahh ahh o saçlar bi saat kurutulumaya çalışılır yok kurumaz belin agrır kolun agrır neyse ben şikayet bölümünü geçiyim neler kullanıyorum banyo yaparken beraber bakalım.

 Hc Hair Care Bakım Yağı muhteşem bir ürün tek başına kullansak olur mu ? diye sorarsanız benim de bir bilgim yok ama diğer ürünlerle beraber kullandığınız da yıpranmış,kırılmış,cansız ve donuk görünümlü saçlarınızın ne kadar kısa bir süre de onarıldığını görürsünüz.Duşa girmeden 1 saat önce tüm saçıma dipler hariç yediriyorum ve bekliyorum duşa girdiğim de hiç bi ürün kullanmadan duruluyorum.

Saç bakım yağını duruladıktan sonra ikinci adım Hc Hair Care şampuanımla saçımı iki kere yıkamak oluyor.Rengi kokusu bir bitkisel şampuana göre çok güzel ve banyodan sonra da misler gibi kokuyor saçlarınız herkeze tavsiye ediyorum deneyin pişman olmassınız.
 Şampuanlama işlemi bittikten sonra 3. adım saç maskesi adımı oluyor.Saç maskem Hc Hair Care Ovex eminim daha önce duymuşsunuzdur.Bu maske hızlandırılmış etkiye sahip yıpranan saçlara düzenli kullanım sonrası gözle görülür etki ediyor 2 günde bir duş alıyorum ve her defasında bu ürünleri mutlaka kullanıyorum etkisi görmeye başladım bile.Maske inanılmaz derecede güzel kokuyor ve saçlarım yumuşacık oluyor ciddi söylüyorum bebek saçı gibi bana inanmıyorsanız alın deneyin sonra ben sizi göriyim etrafınızdakilere anlatırken 'ayy kız bi maske aldım saçlarım bebek gibiii' !

 Duş jeli banyo yapmanın en sevdigim kısmı özellikle de bu jel güzel kokuyorsa degmeyin keyfime.Palmolive,Watsons'ın I love bebişleri ve Avon'un belli duş jellerini kullanıyorum.Bu ara I love serisi favorim oldu nasılda güzel kokuyorlar almadıysanız mutlaka alın şu sıralar bide indirimdeler.

Her zaman kullanmıyorum bu mavi suları daha doğrusu saç açıçıları yazın çok işime yarıyolar denizden sonra.İşin aslı Hc Hair Care ürünlerini kullandıktan sonra pabucu biraz dama atıldı arkadaşın ben bunu kuaförden almıştım ama başka yerlerden almak çok daha mantıklı çünkü 5 lira fazla ödemişim sonradan öğrendim çok sinirlendim.

Banyodan sonra cildimizi nemlendirmek gerekir herkezin duş sonra losyon kullanmasını öneriyorum.Kış aylarında özellikle kurumaların ve çatlamaların önüne geçmek için şart.Ben Watsons I Love ve Oriflame Cocktails 'i çok sevdim bu aralar onları kullanıyorum.

Ve son olarak Vichy'nin yüz temizleme köpüğüyle cildimi temizliyorum ardından Garnier 3'ü bir arada ile peeling yapıyorum  cildim hiç reaksiyon göstermediği için Garnier'i tercih ediyorum.Peeling işleminden sonra nemlendiricimi sürüyorum ve mislerrr gibiyimmmmm!

Sevgiler

XOXO

27 Ocak 2014 Pazartesi

Grammy Ödülleri 2014 Kırmızı Halı

56. Grammy Ödülleri dün gece sahiplerini buldu.Yine muhteşem şovlar birbirinden şık ünlüler vardı.Saatler uymadığı için canlı yayın izlemek isteyenler gece 3'te televizyon başına dikildi bunlara bende dahilim benim amacım çok farklıydı gerçi sırf Beyonce ve Jay-Z çiftinin performansını izlemek için bekledim şansıma açılış performansı onlara aitti izleyip ondan sonra uyudum.Ama ertesi gün hemen geceyi tamamen izledim.Ben daha fazla konuşup sıkmıyım sizi ünlüler kırmızı halıda neler giymiş gelin hep beraber bir inceliyelim.
Beyonce-Michael Costello


Ciara-Emilio Pucci


Iggy Azalea-Elie Saab


 Anna Kendrick-Azzaro


Bonnie McKee-Gustavo Cadile

Kacey Musgraves-Armani Prive

Katy Perry-Valentino

Kelly Osbourne-Badgley Mischka

Madonna-Ralph Lauren

 Paris Hilton-Milani

Pink-Johanna Johnson

Rita Ora-Lanvin 

Taylor Swift-Gucci

Sara Barailles-Blumarine

Sarah Hyland-Emilio Pucci
 Amber Rose-Naeem Khan
Zendaya Coleman-Emanuel Ungaro
 Ariana Grandeln-Dolce Gabbana
Paulo Patton-Nicolas Jebran
Alicia Keys-Armani
O gece ünlüler hangi kıyafetleri giymiş hangi modacıları tercih etmişler hep beraber inceledik.Bana göre gecenin en iyi giyineni Beyonce Size göre bu gecenin en şık bayanı kim yorumlarınızı bekliyorum.
Sevgiler
XOXO





26 Ocak 2014 Pazar

Mini Watsons Alışverişi #2

Her zaman olduğu gibi bugün yine gezerken kendimi tutamayıp Watsons'a daldım ama fuzuli şeyler almadım ihtiyacım olan şeyleri aldım bir nebze iyi oldu girdiğim belli ürünlerde güzel indirimler var bir bakın derim bana sıra gelince bakalım neler almışım.


I Love Serisinde duş jeli tercihim hindistan cevizli
Losyon ve el kremlerinde ise çilekliyi tercih ediyorum 
Şuan indirim olduğu için fiyatı 5.99 tl

NYC ürünlerini severek kullanıyorum hesaplı ve kaliteli ürünleri var.Daha önce pudrasını denememiştim indirim de olunca bi denemek istedim.
İndirimli fiyatı 5.99 tl

Birini parçalamadan diğerini almam bunu aldığıma göre bir tanesini rahmetli etmişim
Fiyatı 2.55 tl


Pastel Magic Touch Coverstick & Highlighter çok istedigim bişeydi iki ürünün bir arada olması ve pratik kullanımı çok hoşuma gitti
Üst kısımda kapatıcı kısmı var kapagı çevirip açtıgımızda alt tarafta olan aydınlatıcı bölümü görüyoruz toz aydınlatıcıları daha güzel buluyorum ben kullanım açısından herkeze tavsiye edebiliceğim bir ürün pişman olmassınız.Ürünün fiyatı 16.80 tl

Mııne Pudra fırçası ucu pembe olan bi fırçam yoktu görünce alıyım dedim çokta iyi yapmışım yumuşacık.Dökülme yapıcakmı kullandıkça görücez bakalım.
Fiyatı 2.99 tl

 En sevdiğimi en sona sakladım bayadır aklımdan geçiyodu bi Ecotools bamboo fırça almak en sonunda benim oldu yumuşacık yapısı var Mac kadar olmasa da yine de kalite bi fırça hangi bloga baksam görür oldum zaten tavsiye ediyorum
Fiyatı 18.75 tl

Ve alışveriş biterr ! Benim her dışarı çıkışım masraflı olur zaten sadece bakıcam diye girerim elimde poşetlerle çıkarım bugün de hiç çizgimi bozmadım.Toplam ödediğim fiyat 53.17 tl oldu.Hangi ürünler indirimliydi hangileri değildi tam bilmiyorum gününüz güzel geçsin

Sevgiler

XOXO





24 Ocak 2014 Cuma

ETUDE HOUSE TÜRKİYEDE !

Başlığı yanlış okumadınız kızlar evet Etude House Türkiye'de çok yakında hizmete giricek.
Önce site üzerinden online alışveriş imkanı sunulucakmış daha sonra magaza açılıcakmış.Nereye ve ne zaman açılıcagına dair bir bilgim yok ama öğrendiğim gibi sizlere haber vericem
Sıkı durun en güzel haber geliyor kapıda ödeme imkanı sunulucakmış !!

Magazaların dekorasyonları ve dış yapıları o kadar şekerli dışardan bakıldıgın da sanki pamuk prensesin evi gibi


  
Konu ürünlere gelirse eyer tek diyebiliceğim çok minnoşlar ya bütün ürünlermi cicili bicili pembi pembiş olur artık anlatma tarzımdan anlayın ne kadar şeker olduklarını.Ürünlerden çok ambalajlar insanı çekiyor zaten baktığınız da sakin o ürün beni aymassan çoyk pişmayn oluysunn der gibi bakar size sizde ayyyy ne kadar şeker yaa dersiniz ve yallah kasaya yalan mı ?

Kısa bir bilgi veriyim marka Güney Kore kuruluşu ordan başlayıp birçok ülkeye dağılmış Amerika'da bile satılıyor hemde çok popüler.
Şimdilik sadece beklemek düşüyor bize bir wishlist hazırlıyım kendime ve paramı ayırıyım malum satış başladıgında kendimi kaybedicem çünkü.
İnstagramdan takip etmek isterseniz
etudehousetr adıyla bulabilirsiniz

Sevgiler 

XOXO

Oriflame BB Krem İncelemesi

BB kremler hayatımıza bir anda girdi ve inanılmaz tutuldu.Ee nasıl tutulmasın 5 özellik bir arada biz daha ne isteriz.Hep alıcam alıcam diyordum almama gerek kalmadan Oriflame sayesinde kavustum ve deneme fırsatı buldum.


Özelliklerine gelirsek bakalım nelermiş;
  • Tüm gün nemlendirir
  • SPF 30 ile cildi korur
  • Kusurları ve lekeleri kapatır
  • Cildi hemen aydınlatır
  • Yağsız formüllüdür 
Nemlendiriciye,kapatıcıya,fondötene,güneş koruyucuya ve daha saymadığım bir çok ürüne ayrı ayrı paralar harcıyacagıma BB Krem alır sürerim bence devrim yaratıldı bu ürünlerle.

Resimde hiçbir filtre yok yüzüme sadece Oriflame BB krem sürdüm kapatıcı ve herhangi bir ürün yok farkı kendi gözlerinizle görün.
Oriflame için TIK TIK



Sevgiler 
XOXO

23 Ocak 2014 Perşembe

Lasting Finish By Kate Rımmel Lipstick / No-30 İnceleme

Herkeze merhaba kızlarr,bugün sizlere Kate Moss'un Rımmel için tasarladığı rujlardan yeni çıkan Rossetto'dan bahsedicem.Ama önce bu yeni çıkan üç renge bi bakalım.


 Bende ki 30 numara öne çıkan ruj


Kokusunu size anlatamam koklamanız lazım her sürdüğüm de azıcıkta yemiş oluyorum.Kalıcılığı çok iyi ve sürüldüğü an dudaklarınız yumuşacık oluyor.


Renk bu şekilde filtresiz hali herhangi bi shop yapmadım rengini tam olarak görebilmeniz için.
Ürünü Watsons'lar da bulabilirsiniz.



 Sevgiler

XOXO

Bunlarda İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...