Ana içeriğe atla

FikriMühim Nescafe Kampanyası

Bugün gözlerimi kargoyla açtım yine bayılıyorum bu şekilde uyanmaya neyse açtım paketi bi baktım Fikrimühim'den gelmiş Nescafe Classic ve Nestle Coffee-Mate göndermişler bi paket bana diger paket arkadaşıma.

   Eyer sizde fikrimühim olmak isterseniz hemen tık tık.Fikrimühim olmak size ne mi kazandırır? Hemen kısaca özetliyim size bu şekilde ürünler gönderilir siz denersiniz ve yorum yaparsınız bide rapor verirsiniz ürünleri denediğinize dair daha sonra mühimpuan kazanırsınız bu puanlarla hediye katalogundan hediye alırsınız.Ayrıca anket doldurma işlemi var  email adreslerinize gelen anketleri doldurarakta puan kazanabiliyosunuz.

                      Hepinize Sevgiler
            XO

Yorumlar

  1. ooohh ne güzel mis gibi kahve gelmiş şu an hiç keyfim yok küçük kuşum hasta ama bi nescafe iyi gelir...

    YanıtlaSil
  2. Geçmiş olsun canım kuşun için sende hediyelerden faydanalanmak istersen fikrimühim olabilirsin

    YanıtlaSil
  3. Kim bayılmaz ki öyle uyanmayaaaaa mis gibi :)

    Yakın bir zamanda deneyimlemiştim bende ilk ve son oldu :)))))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO