Ana içeriğe atla

Rimmel Sun Shimmer Instant Tan Deneyimi

Herkese yeniden merhaba
Geçenler de Watsons deneyimlemem için Rimmel Sun Shimmer serisinden ürünler gönderdi
Ürünleri teker teker inceledim,deneyimledim
Yazın denize gidemeyenler için muhteşem ürünler bunlar

Geçen yaz bu ürünü çantamdan hiç ayırmadım
 Küçük olduğuna bakmayın çok uzun süre kullanıyorsunuz


Daha önce Rimmel Sun Shimmer'ın 2 bronzerından blogum da bahsetmiştim kısaca yine anlatıyım detaylı incelemek için TIK TIK

3 in 1 bronzer adından anlaşılacağı gibi 3 farklı renkten oluşuyor
Karışımından çok tatlı bir renk çıkıyor ortaya 
Ben genelde karıştırarak kullanıcağım zaman kabuki fırçayla yüzüme eşit dağıtıyorum
Allık olarak bronzer olarak ve aydınlatıcı olarak kullanabilirsiniz

 Geçen yaz almıştım ve neredeyse hergün kullanmama rağmen hala bitiremedim

 Diğer bir mucize ürüne geçelim
Rimmel Sun Shimmer güneşsiz bronzlaştırıcı

Ön arka yüz incelememizi yapalım
Ambalajı çok hoş olmuş 
Sun Shimmer bronzlaştırıcının özelliklerine bir bakalım 
Water resistant yani suya dayanıklı
24 saate kadar kalıcılık sağlıyor
Yüze ve vücuda uygulayabiliyorsunuz
Ayrıca içinde minik parıltılar barındıyor

Ürünün 3 rengi mevcut
Açık/Light Doğal güneş görmüş görüntü
Orta/Medium Sağlıklı bronz görünüm
Koyu/Dark Yoğun bronz görünüm

Bende ki orta/medium sağlıklı bronz görünüm

Bitter çikolata gibi rengi var az bir miktar tüm bacağa yetiyor 
Önemli olan sürdükten sonra hızlı bir şekilde uygulama yapmanız 
Daha sonra hemen ellerinizi yıkamalısınız

İşte sonuç 
Özellikle görmeniz için tek bir bacağıma uygulama yaptım
Eger bu size yoğunluk size açık geldiyse koyu rengini alarak daha bronz bir görünüm elde edebilirsiniz
Fotoğrafta belli olmamış ama minik parıltılar barındıyor 

Diğer bir güneşsiz bronzlaştırıcı ürünümüz Rimmel Sun Shimmer Instant Tan Air Brush Effect
Diğer üründen farkı nedir diye sorarsanız
Sprey şeklinde olması,içinde parıltı bulundurmaması

Hemen ön arka yüz analizimizi yapalım
Deodorant görünümlü bir şişesi var
Water resistant yani suya dayanıklı diğer ürün gibi
24 saate kadar dayanıyor

Multiposition özelliği yani tek bir alana değil bir sıkışta geniş bir alana dağılıyor
Bu arada inanılmaz güzel kokuyor ben iki ürünü de sabah uygulayıp akşama kadar denedim 
Bunu uyguladığım gün herkes bana ne sıktın çok güzel kokuyorsun dedi

İlk defa sprey formun da bir ürün denediğim için belli yerler daha yoğun oldu 
Eğer siz de uygularken bu şekilde bir sorun yaşarsanız hiç panik yapmayın direk elinizle krem sürer gibi yedirin daha doğal bir görünüm elde ediyorsunuz hatta

Bronzerlar için en çok merak edilen sorulara cevap vermek istiyorum
1-Terleyince leke yapar mı ?
Hayır hiçbir şekilde dağılma akma vs durumla karşılaşmadım
Hatta ben de düşünmüştüm çünki daha önce Avon'un güneşsiz bronzlaştırıcısını almıştım ve hiç memnun kalmamıştım
Terlediğim an iz yaptı ve kıyafetlerime bulaştı 

2-Kıyafetlere bulaşır mı ?
Hayır kesinlikle bulaşma yapmıyor

3-Gerçekten dayanıklı mı?
Kesinlikle çok dayanıklı garantisini veriyorum

4-Suda çıkıyor mu?
Eğer denize girdiğiniz de elinizle uygulama yaptığınız yeri ovalamassanız hiçbir şekilde çıkmaz

5-Yüze uygulama yaptığım da sivilce oluşumu yapar mı ?
Ben böyle bir durumla karşılaşmadım doğru kullanım ile yapacağını da sanmıyorum 

Genel olarak ürünlerden çok memnun kaldım
Aklınıza takılan sormak istediğiniz sorular varsa seve seve cevaplarım

Rimmel ürünlerini Watsons mağazaların da bulabilirsiniz
Ürünleri deneme fırsatı verdiği için Watsons'a sonsuz teşekkürler

Hepinize güzel bir gün diliyorum

Sevgiler

XOXO




 

Yorumlar

  1. Krem bronzlaştırıcıyı ve bronzerı çok sevdim. İyi günlerde kullan canım ;)

    YanıtlaSil
  2. bugün baktım cnm ben de bu ürüne... şimdi senin yorumlaman iyi oldu. Ben kapatıcılığı yüksek arıyordum ama genelde otobronzan oldugunu söylediler... o yüzden karar veremedim. güzel günlerde kullan cnm

    YanıtlaSil
  3. Bronzer'ı merak ettim sen böyle anlatınca watsons'a uğramak şart oldu sanki =)

    YanıtlaSil
  4. Krem bronzlaştırıcı mı daha iyi sprey olan mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Krem bronzlaştırıcıyı daha cok beğendim ben

      Sil
  5. Merhaba
    Ürünlerle ilgili yorumunuz için cok tesekkurler cok faydalı oldu deger kattınız ben krem olanı aldım sprey olanı da uygun tonu bulunca edıneceğim kaleminize sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim yararı olmasına çok sevindim iyi günler de kullanın:)))

      Sil
  6. 3 lu Bronzer tüm yüze uygulanir mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben tüm yüzüme dağıtarak uyguluyorum hafif parlak ve bronz bir görünüm veriyor

      Sil
  7. ben daha cok selülitlerimi kapatmak için arıyorum bunlarda işe yarar mı yoksa daha farklı bir ürün önerir misiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selülit görünümü kapatacağını sanmıyorum daha önce denemedim ama sonucta renk değiştiren bir ürün portakal kabuğu görüntüsünü ortadan kaldırmaz:/

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO