Ana içeriğe atla

Hc Care Çay Ağacı İçeren Cilt Temizleme Jeli

 Herkese haftasonu karantinasından merhaba 

Bir önceki yazımda Nemlendirici serumumdan bahsetmiştim şimdi ise haftada 2 yada 3 kere kullandığım çay ağacı içeren cilt temizleme jelimden bahsetmek istiyorum


Yağlı ve akneye meyilli cildi olanlar için üretilmiş olsa da karma ciltler de gönül rahatlığı ile kullanabilir çünkü cildi kurutmuyor

Mat ama canlı bir görünüm elde etmenizi sağlıyor

İçerisinde çay ağacı yağı,hamamelis virginia,alpha-glucan oligosaccharide ,zinc pca ve panthenol bulunuyor



Daha öncede söylediğim gibi hayvansal ürünler içermiyor ve hayvanlar üzerinde test yapılmıyor

İçinde ki diğer bileşenlere bakabilirsiniz



Ben cilt temizleme fırçamı ıslatıp uyguluyorum
Sürdüğünüz an yüzünüzde bir serinlik hissediyorsunuz 

Bu bana iyi temizlenmiş bir cilt hissi de veriyor
Günlük kullanıma uygun fakat ben karma ciltli olduğum için yine de en fazla 3 kere uyguluyorum

Almak isterseniz şuan da indirimde 

Hc Care web sitesinden online satın alabilirsiniz



Sevgiler
XOXO



Yorumlar

  1. Hc Care çay ağacı içeren cilt temizleme ürününü denemek lazım :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO