Ana içeriğe atla

Hc Care Hyaluronik Asit Nemlendirici Serum

 Herkese merhabalar

Bugün size son zamanlar da severek kullanıp memnun kaldığım nemlendirici serumumdan bahsetmek istiyorum

Hc Care markasını çok severim
Daha önce saç ürünlerini kullanıp çok memnun kalmıştım 
Şimdi cilt ürünlerini de kullanıyorum ve farkı hissedebiliyorum
Nemlendirici arayışında olanlar varsa tam da isabet olmuş



Hyaluronik asit dolgunluğunu ve esnekliğini kaybetmiş yorgun görünümlü ciltleri yenilerken aynı zamanda ince çizgilerin görünümünü hafifletiyor

İçeriğinde saf hyaluronik asit,yeniden diriliş bitkisi (Glycerly Glociside),Pentavitin (Saccharide İsomerate) ve Anadenanthera Colobrina Bark Extract içeriyor


Ürünün diğer içeriklerini incelemek isteyenler için 

Ayrıca marka hayvanlar üzerinde test yapmıyor ve hayvansal ürünler kullanmıyor


30 ml şişede damlalıklı kullanım sağlıyor

Hyaluronik asit bir diğer adıyla nem mıktanısı olarak geçiyor
Kendi büyüklüğünün 5000 katı kadar su tutabilme özelliği var

Daha ilk kullanımda cildimin ne kadar nemlendiğini fark etmiştim
Benim cilt tipim karma ama doğumdan sonra yüzümün farklı bölgelerinde kuruluklar oluşmaya başladı
Serum ile 1 haftada cildim inanılmaz toparlandı


Serum tüm cilt tipleri için üretilmiş
Ama atopik kuruluk yaşayan ciltler de kullanabilir
Ayrıca kırışıklık önleme ve anti aging serum olarak da kullanabilirsiniz

Serumu Hc Care web sitesinden online satın alabilirsiniz


Sevgiler

XOXO







Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO