Ana içeriğe atla

Kendin Yap Yılbaşı Dekoru/Christmas Cone Trees

Herkese merhaba
Bugün benimde yapmaktan ve kullanmaktan çok keyif aldığım yılbaşı koni ağacını sizlerle paylaşacağım
Yurt dışında bu koni ağaçları çok satıyor
Bizim ülkemizde malesef yok ama almaya da gerek yok
Yapması çok kolay ve ucuz

İlk önce size Pinterest'den bulduğum farklı görselleri göstermek istiyorum

 

Çok farklı tasarımlar var 
Genelde en çok ip ve sim kullanarak yapılıyor
Yine de farklı fikirler olması için  bulduklarımı paylaşıyorum











Yapmak için mukavva karton en iyisi
Kartonun uç kısmından istediğiniz boya göre görselde olduğu gibi kesip huni şeklinde katlıyoruz
Bitiş kısmını yapıştırıcı silikon tabanca yada bant ile sabitliyoruz

Malzemeler

Makas
Mukavva Karton
Beyaz Tutkal
Fırça
Yapıştırıcı,silikon tabancası yada bant
Sim,ip yada hangi süslemeyi kullanmak isterseniz o
Cila (isteğe bağlı)



Kestikten sonra vereceğimiz şekil bu
Ben birde alttan bantla destekledim açılmasın diye 
Ama silikon tabancanız varsa en güzeli o şekilde yapıştırmak olur
Yoksa da benim yaptığım gibi önce bant sonra yapıştırıcı kullanabilirsiniz
3 senedir hiç bozulmadılar



Ben beyaz tutkal ve sim kullanarak yaptım
Beyaz tutkal kuruyunca kaybolduğu için herkes bu şekilde yapıyor

Ben önce beyaz simi ve tutkalı karıştırıp tüm kartona sürdüm
Biraz kuruduktan sonra tekrar tutkal sürüp sarı simi serpiştirerek döktüm
Üstüne de cila sürdüm 
Cila sürerseniz simler daha uzun süre dökülmez
Benim hiç dökülmedi
Sprey cila alırsanız çok daha kolay olur uygulaması


Ben cila olarak bunu kullanmıştım
Cadence ürünleri kaliteli ve uygun fiyatlı oluyor


Sim alırken mutlaka bir şişe normal bir şişe biraz daha iri taneli alın
İri taneleri üste serpiştirdiğiniz de çok daha göz alıcı oluyor


Ben gold ve gümüşü çok yakıştırdığım için seçimimi bu yönde yaptım

Görselde de gördüğünüz gibi iri taneler çok daha hoş duruyor üstte




Tamamlanmış hali bu şekilde
Ben bakmaya doyamıyorum
Umarım yazı hoşunuza gitmiştir
Eğer yaparsanız benimle de paylaşın olur mu?
İnstagram hesabımdan yayınlamak isterim

Sevgiler
XOXO



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO