Ana içeriğe atla

Yılbaşı Dekor Fikirleri/Kozalak Boyama

Herkese merhabalar 
Daha önceden hazırlayıp bir türlü sizinle paylaşamadığım kendin yap fikirlerimi sonunda yazabiliyorum
İnternette kozalakların satıldığını duydunuz mu ?
Hem de inanın hiç öyle ucuza değil 
Dışarıdan kendiniz toplayarak evinize şahane dekorlar yapabilirsiniz


Bu kozalakları söz masam için toplamıştım 
Teee o zamanlardan beri yazı yazacağım düşünün ne kadar geciktirdiğimi


Cadence sprey boyanın Gold renginden almıştım
Bir sürü çeşidi var
Güncel fiyatı 50 lira civarlarında 


Evin içinde değil mutlaka dışarıda yapın
Altına kağıt koyup sprey boyayı kozalakların her yerine eşit gelecek şekilde sıkmıştım



Sadece kozalak değil yaprak veya istediğiniz başka şeyleri de bu şekilde dekoratif hale getirebilirsiniz
Ben söz masamda kullanmıştım ama hala şuan evimde kullanıyorum


Tv ünitesinin önüne de bu şekilde dağıtarak bir kaç tane koydum
Annemlerin evinde uzun cam fanusun içine doldurduk kalanları 
Çok şık duruyor


Ayrıca İkea'dan daha önce almış olduğum mumlarım vardı 
Onları da boya artınca boyamıştım 

İnternette plastik hayvan figürlerini boyayıp cam kavanoz kapaklarının üstüne yapıştıranları görmüştüm 


Bu fikride değerlendirebilirsiniz 
Gerçekten çok şık duruyor
Görsel alıntıdır 

Biraz da başka neler yapılabilir diye Pinterest fikirlerine göz atalım


 Kozalakları beyaza boyamakta çok şık duruyor
Sanki kar yağmış gibi
Yan yana ve üst üste gelecek şekilde yapıştırıp bu şekilde kapı süsü yapılabilir


Yada daha önce ki yazılarımda bahsettiğim koni ağacını kozalaklardan oluşturabilirsiniz
Buraya tıklayıp yazıya bakabilirsiniz


Boyayıp süslediğiniz kozalaklarınızı çam ağacınızı süslemek için kullanabilirsiniz
Ya da yan yana ipe dizerek duvar süsü olarak kullanabilirsiniz


Kar tanesi efekti vermek için
Beyaza boyayıp tutkal sürdükten sonra kristal iri taneli tuz yada şeker kullanabilirsiniz
Yada buna benzer boncuklarınız varsa kullanabilirsiniz


Yada en sevdiğim tarz olan sırf simle kaplayabilirsiniz

Pinterest'de harika fikirler var 
Bende ilhamlarımı genelde oradan alıyorum
Umarım yazıyı sevmişsinizdir 
Eğer sizde bu fikirlerden birini yaparsanız mutlaka benimle de paylaşın

Sevgiler
XOXO




 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO