Ana içeriğe atla

Watsons Yeni Ürün

Watsons 'da turlarken gözüme bu cici ürün takıldı alıyım bakıyım bunuda bi deneyelim dedim.Aydınlatıcı ve nemlendirici yüz maskesiymis ürünü actıgınızda cıvık cıvık bir maske cıkıyor icinden acana kadar baya bi zorlandım acıkcası:) Hatta zor yerleştirdim yüzüme ki şekil A aşağıda görüyorsunuz:)Ben ürünün dış görüntüsüne cok aldırıs edip sonra hayal kırıklığına ugrayan insanlar kervanındanım ama bu seferki ürün yüzümü hem nemlendirdi hemde güldürdü:) Hic bir yan etki yapmadı kaşıntı falanda olmadı gercekten cildiniz yumusasık oluyor ve ferahlıyor memnun kaldım yani hem kendisi güzel hem ambalajı güzel fiyatı daha da güzel bu cici maske sadece 3 tl:)Yanlız sölemesi elinizi çabuk tutun çünkü geldiği gibi bitiyormus sonuncuyu ben kaptım :)

         Bu resmi ne yaptıysam düz koyamadım yamuk kabul edin:)

                                                                             Şekil A :)

Uygulanısı:Yüzünüze yerleştirdikten sonra 20 dk bekleyip maskeyi cıkarmak daha sonrasında maskeden kalan esansı masaj yaparak yedirmek.

Sevgilerrr
XOXO

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO