Ana içeriğe atla

Watsons Alışverişi

Bugün Watsons'a rastgele girdim ve yılbaşına özel gelen cicişleri gördüm durur muyum hiç tabiki duramadım ve başladım göz atmaya 15 tl den 10 tl ye düşen bu mücevher kutusu çok uzun süredir istedigim birşeydi takı köşeme cok yakıştı.Biliyorsunuz ki Watsons her sene mini cici ambalajlı duş jelleri cıkarıyor onlardanda kaptım bir tane kullanmıycam ama görüntüsü cok şeker :) Resimdeki üçlü li balmı gözüme kestirdim daha sonra oda 10 tl gerçi üçüde vanilyalı farklı olsaydı daha güzel olurdu ama kokusu ve etkisi cok güzel memnun kaldım yani.Onu bunu boşverelim beni gördüğüm an işte buuuuu diye etkileyen Maybellie'nin yılbaşına özel makyaj kiti oldu gelin yakından bakalım :)

                              İlk açtıgımızda bu görüntüyle karşılaşıyoruz                            
                                     Daha sonra tataaaa:)                                    

 4 adet smoky makyaj yapmamızı sağlayan göz farı,siyah göz kalemi,nude parlatıcı,pembe allık ve iç kısmında benim en sevdigim highlighter var.

 Sevgiler

XOXO

Yorumlar

  1. güle güle kullan :) bende bloğuma beklerim http://sedefilemodamakyaj.blogspot.com/2013/12/alisveriss.html

    YanıtlaSil
  2. ojeleri renklerini beğendim bende bloğuma beklerim http://sedefilemodamakyaj.blogspot.com/2013/12/alisveriss.html

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO