Ana içeriğe atla

Neutrogena Visibly Clear Pink Grapefruit Daily Scrub

Herkese yeniden merhabalar
Blogumun bugün ki konuğu kullananların bir daha vazgeçemeyeceği Neutrogena Visibly Clear Pembe Greyfurt özlü günlük peeling
Reklamlar da sürekli görüp denemek istiyordum 
Fakat bir ürünü bitirmeden diğerine geçmeyi sevmiyorum
Garnier peelingimi bitirir bitirmez hemen aldım

 Hassas bir cilde sahip olduğum için her peelingi kullanamıyorum malesef
Garnier 3 ü bir arada son zamanlar da bende yanmalar ve kızarmalar gösterdi 
Üründen aynı etkileri görenler var mı ?

 Hemen ön arka yüz analizimizi yapalım 
Ürün 150 ml hergün düzenli kullanımla bir buçuk ay idare eder diye düşünüyorum
Çok tatlı pembe bir ambalajı var ürünün rengini görebiliyorsunuz

 Bir de yakından bakalım
Pembe renkli beyaz granüller içeren bir ürün 
Granüller o kadar minik ki tuz taneleri kadar görülüyor
Cilde uygularken hiç hissetmiyorsunuz zaten en güzel yanı bu oldu
İri granüllü peelingleri benim gibi hassas cildi olanlara kesinlikle önermiyorum

 Aslında kullanımı sabah akşam yazıyor ama ben günde 2 kere kullanımı doğru bulmuyorum
Bu yüzden sadece sabahları temizlenmiş cildime uyguluyorum
Yaklaşık 1 hafta oldu kullanmaya başlayalı ve cildim inanılmaz değişti
Daha sağlıklı ve daha canlı görünüyor
Sadece ben değil çevremdeki insanlar da bunun farkındalar

Kokusunun güzelliğini size anlatamam buram buram greyfurt kokuyor
Kozmetik  mağazalarına uğradığınız da mutlaka bir koklayın derim
Ürünün fiyatı 13 tl civarıydı tam hatırlamıyorum
 Peelingi çok beğendim şimdi sıra yüz temizleme jelinde


Umarım yazıyı beğenmişsinizdir
Gününüz güzel geçsin

Sevgiler

XOXO


 


Yorumlar

  1. Kokusunu sevdiğimm :))bayılıyorum ben de =)

    YanıtlaSil
  2. Çok merak ettim ben denemeliyim bunu.:) Blogunu çok sevdim ve takibe aldım tatlım kendi bloguma da beklerim.:))
    http://makyajileilgilihersey.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. peelingi gerçekden çok güzel ama yüz yıkama jeli yüzümde sivilceler çıkardı malesef :(

    YanıtlaSil
  4. Peelingi yüzümdeki sivilceleri çoğalttı malesef ama kokusu mükemmel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi ya üzüldüm canım :( Herkes de bir olmuyor işte malesef

      Sil
  5. ben kullandım bende hiç işe yaramadı. Boşu boşuna kullanıyor gibi oldum. Siyah noktalarıma ve gözeneklerime hiç bir olumlu etkisini görmedim

    YanıtlaSil
  6. Merhaba;)) Bende bu urunu satin almak istiyorum.Aslinda sunu sormak istiyorum , akneler ve sivilceler uzerinde bir etkisi var mi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım akneli bir cildin varsa önermem mutlaka doktorun önerdiği ürünleri almalısın

      Sil
    2. Tesekkur ederim . Aslinda o kadar cok yok ama yinede rahatsiz oluyorum.Peki sizin onerebileceginiz aknelere iyi gelecek bir peeling var mi ?

      Sil
    3. Babe'nin ürünlerini tavsiye ederim ama akneli bir cildiniz varsa mutlaka dermatolog tarafından önerilen ürünleri kullanın

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. Islak yüze küçük bir miktar üründen alıp yediriyorsunuz peeling yapar gibi düşünün.sonra duruluyorsunuz.Ben gece yatmadan önce uyguluyorum

      Sil
  8. satilsin diyemi söylüyorsunuz yoksa gerçekten kullanıyormusunuz.cunku bizde aldık eczaneden.kulancak kisi 16 yasinda bende kullanacam 52 yasindayim.zararindan korkuyoruz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar öncelikle şunu söylemeliyim ki burada kullandığım ürünlerin satılmasının bana bir yararı yok tamamen kendi yorumlarımı yazıyorum.Diğer yorumlar da belirttiğim gibi ben bir zararını görmedim sabahları yüzüme hafif dairesel haraketlerle uyguluyorum.Eğer cildiniz de akne ve benzeri problemler yok ise rahatça kullanabilirsiniz.Sevgiler

      Sil
  9. Kac dakika bekletiyorsunuz?

    YanıtlaSil
  10. kaç dakika bekletiyorsunuz bende kızarma ve yanmalar bailadı

    YanıtlaSil
  11. MERHABALAR, BENDE ÜRÜNÜ BİR HAFTADIR HER GÜN SABAH AKŞAM AKSATMADAN KULLANIYORUM. YÜZÜMDE BAZI BÖLÜMLERDE KIZARMA VE YANMALAR BAŞLADI NEDEN ACABA BİLİYOR MUSUNUZ VE YÜZÜNÜZE SÜRDÜKTEN HEMEN SONRA MI YIKIYORSUNUZ YOKSA BİRAZ BEKLEDİKTEN SONRA MI?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ürünü yüzümde bekletmiyorum.Ürün sizde alerjik reaksiyona sebep olmuş kullanmayı bırakın bence
      geçmiş olsun

      Sil
  12. Kızarma sadece çenemde oluştu acaba gerçekten alerji mi ben biraz beklettiğim için mi oluştu 2 gündür kullanmıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beklettiğiniz içinde oluşmuş olabilir bir de bekletmeden deneyin.Ve ürünü uygularken bastırmadan uygulayın

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO