Ana içeriğe atla

Flormar Invisible Pores Gözenek Küçültücü Makyaj Bazı

Herkese yeniden merhabalar
Blogumun bugün ki konuğu Flormar'ın son zamanlarda çıkardığı en güzel ürünlerden olan gözenek küçültücü makyaj bazı
Açıkçası ürünü alıp almama konusunda çok kararsız kalmıştım ama denemeden bilemezdim
Çok büyük vaatler beklediğim bir ürün değil kendisi çünkü fiyatı ve kalitesi belli 

18 ml lik gayet bereketli bir ürün görüyorum kendisini
Az bir miktarı tüm yüze yetiyor ama ben genelde tüm yüzüme değil sadece t bölgeme uygulamaya dikkat ediyorum
Ürünün içerisinde silikon var bu yüzden fazla kullanım sonucu gözenek genişlemesi olabilir

Şeffaf ve kokusuz bir ürün 
Parmağımda ki miktar yüzüme çok bile geliyor
İlk başta aşırı yağlı ve hiç geçmeyecekmiş gibi bir his oluyor 
Daha sonra cilt matlaşıyor ve yumuşuyor



İlk fotoğraf cildimin sade hali ikinci ise ürünün uygulanmış hali
üçüncü fotoğraf ise üstüne fondöten sürülmüş hali
Yani ürünü çok büyük vaatlerle almayın derim istenileni düşük bir düzeyde veriyor
Matlaştırması güzel ama gözenek küçültme anlamında pek başarılı değil
Ayrıca 4-5 saat sonra bölge bölge yağlanmalar başlıyor
Yağlı ve karma ciltlerin pudrayla uygulamasında yarar var

Umarım yazı faydalı olmuştur
Ürünün fiyatı 25 tl
Flormar mağazalarında bulabilirsiniz

Sevgiler

XOXO

Yorumlar

  1. O değilde bu gözenekleri kalıcı olarak sıkılaştıran bişey olsa keşke :(

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO