Ana içeriğe atla

Evde Cilt Bakımı Nasıl Yapılır ?


Herkese merhabalar
İş hayatına döndüğümden beri bloguma fazla vakit ayıramıyorum
Pazar günü demek çalışan kadınlar için uzun kahvaltı,bol yatış ve cilt bakımı demektir
Hiç değilse bu benim için böyle
Pazar günlerini genel olarak cilt,saç ve el ayak bakımına ayırıyorum
Tabi ki bu bakım bütün gün sürmüyor :)

İlk olarak cildimi Garnier kusursuz makyaj temizleme suyu ile temizliyorum
Açık ara en memnun kaldığım temizleyicidir kendisi hem ekonomik hemde büyük boy olması da ekstra 


Daha sonra ıslattığım cildimi Neutrogena'nın likit temizleyicisi ile temizleyip duruluyorum.Her ne kadar sevmesem de işlevini beğeniyorum
Temizleme işleminin ardından Yves Rocher'in efsane haline gelen kayısılı peelingini uyguluyorum ve duruluyorum
İçindeki granüller cildimi tahriş etmediği için çok seviyorum kendilerini

Peeling işleminin arkasından cildimi yaklaşık 5-10 dakika buhara tutuyorum
Evde bunu çaydanlık yardımı ile yapabilirsiniz
Peçete yardımı ile cildimde ki siyah noktaları temizliyorum
Ve işlem bittikten sonra cildime uygun maskeyi sürüp 20 dakika bekliyorum

Evet doğru gördünüz bildiğiniz maden suyu 
Maskeyi temizledikten sonra tonik yerine maden suyu sürüyorum


Son olarak Garnier nem dengesi ile cildimi nemlendiriyorum
Karma ciltler için olanını kullanıyorum ve çok memnunum

Evde yapılan cilt bakımı işlemi güzellik merkezlerinde ki kadar derin olmasa da idare ediyor

Dip not: Tek kullanımlık maskeler tek seferde bitmediği için  tel tokalardan yardım alıyorum


Pazar bakımı sadece cilt ile bitmiyor tabi ki
Duş alırken saç kremi kullanmak yerine haftada 2 kere Ovex saç maskesini ıslaklığını aldığım saçlarıma sürüp 15 dakika bekletiyorum ve ardından duruluyorum
Ovex şu zamana kadar kullandığım en iyi saç maskesidir

Duştan sonra hafif nemli saçlarıma Nashi argan yağı sürüyorum
Diplerine gelmeyecek şekilde ve az miktarda sürüyorum
Elinize yağdan çok alırsanız çok fazla parlak durur
İki ürününden kendine has muhteşem kokuları var
Verdiğiniz parayı sonuna kadar hak eden ürünlerden


Son olarak el ayak bakımı yapıyorum
Manikür tasının içine biraz ılık su ekliyorum ve her bir elimi içinde 5 dakika bekletiyorum
Tırnak etlerinizin yumuşamasına bağlı olarak bu süre daha da uzun olabilir

Sol baştaki tırnak itici ile etleri iyice geri ittiriyorum
Üst ucu ile geriye itilen etlerin alt kısımlarını yukarı açıyorum
Daha sonra  makas yada pens ile etleri alıyorum


Lapitak tırnak bakımı kremini her bir tırnağın üstüne nokta kadar sıkıp yediriyorum
Ardından Rimmel Nail Nurse sürüp kuruduktan sonra seçtiğim ojeyi sürüyorum
Nail Nurse'u tırnaklarımı sertleştirmek için kullanıyorum
Ve son olarak Otacı'nın argan yagı özlü el ve tırnak bakım kremini sürüp işlemimi bitiriyorum

Umarım yararlı bir yazı olmuştur
Hepinize mutlu pazarlar diliyorum

Sevgiler

XOXO



Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO