Ana içeriğe atla

Ashley Joy Saç Bakım Ürünleri



Herkese merhabalar
Uzun zaman önce yazmam gereken yazıyı şimdi yazma fırsatı buldum
Bugün hızla yükselen markalardan Ashley Joy saç bakım ürünlerini inceleyeceğiz



Marka kurucusu olan Aslı Şen ve ürünleri ile Watsons Korupark'da bir araya geldik
Bize markayı kurmak için çıktığı yolu ve ürünlerin içeriklerini anlattı

Ürünlerin yapımı şöyle başlamış
Aslı Hanım kendi saçları için bitkilerden bir karışım hazırlamış ve denemeye başlamış
Etkilerini görünce çevresine ve ailesine de dağıtmış
Etrafından gelen olumlu dönüşlerden sonra markayı kurma kararı almış
Özellikle 24 bitkiden oluşan saç bakım yağı dünyanın en iyisi olmaya adaymış

Lansmanda saçlarımız saç analiz cihazı ile  analiz edildi
Diplerden yağlı uçlara doğru kuru ve yıpranmış saçlarım var
Tabi birde kalın telli !
Bana Avokado yağlı Antifrizz şampuanın iyi geleceğini söylediler

İlk olarak Avokado yağlı kabarmayı önleyen şampuandan bahsedelim.
12 Aralıktan bu yana 2 günde bir kullanıyorum ve saçlarımın kabarması ciddi anlamda kayboldu
Köpüren,misler gibi kokusu olan diğer tüm ürünler gibi paraben,parafin içermeyen organik bir şampuan
Hatta ilk yıkarken saçlarım banyoda sertleşmişti durulayıp duştan çıktıktan sonra kurutunca inanamamıştım
İlk yıkamada hemen etki göstereceğini hiç düşünmemiştim
Kuru,kalın telli ve kabaran saçlarınız varsa çözüm bu şampuanda !

Serumsuz hayat olur mu ? Olmaz !
Herkes hayatının bir döneminde illa ki saç serumu kullanmıştır
Şimdi hepsini bırakın ve bu serumu deneyin
Saçları yumuşacık yapıp kırık uçları onarıyor
Mat ve cansız saçlarınız varsa hiç düşünmeden alın
İnanın saçla ilgili çok ürün kullanmışımdır ama bu markanın ürünleri gibi tek seferde etki edenini hiç görmedim
Duştan sonra havluyla nemi alınmış saçlara uyguluyoruz
Kokusuna gelirsek ağırlıklı olarak gül kokuyor


Serum da olduğu gibi maske de arğan yağı ile birleştirilmiş
Maskenin çok hafif bir yapısı ve fresh kokusu var
Kuru ve nemini yitirmiş saçlara özellikle öneriyorum
Tabi ki ben bu ürünlerin hepsini aynı anda kullanmıyorum
Haftalara yayarak kullanıyorum 
Saç kabarmasını engelliyor ve saçın kırık bölgelerini onarıyor
Ben maske kullanımı haftada bir öneriyorum
Nemli saça uygulayıp 5 dakika bekliyoruz ve daha sonra duruluyoruz

Ve gelelim markanın efsane ürününe !
24 farklı bitkilerin bir araya gelmesinden oluşan mucizevi bir saç yağı
Aslı Hanım'ında en çok güvendiği ürünü
Öyle bir saç bakım yağı düşününki saçın neye ihtiyacı varsa karşılıyor
Saç rengini koruyor,parlaklığı arttırıyor,sık dolaşan saçlarınızı açıp uçlarını onarıyor
Ve sıkı durunn !
Saçlarım uzamıyor derdine son 
Bu saç bakım yağı piyasada ki bir çok ürüne göre daha etkili ve hızlı saç uzatıyor
Keşke saçlarımı boyatmadan önce sizlere diplerimin ne kadar uzadığını gösterseydim
1 aylık bir kullanımdan bahsediyoruz tabi ki !


Ürünü ister kuru kullanın ister ıslak ama her halükarda durulamanız gerekiyor
Ben kuru saçlarıma dipten uca kadar ürünü yedirip sıcak havluya sarıyorum
20 dakika bekledikten sonra önce şampuan sürüp sonra ıslatıyorum
Yağı daha iyi arıtmış oluyorum
Ama benim 20 dakika ona vaktim yok derseniz duştan sonra uçlarına sürüp 5 dakika bekleyip durulayabilirsiniz

Özellikle saç uzamasından yakınanlar ısrarla deneyin diyorum !

Ürünleri kullananlar,almayı düşünenler ve sorusu olanlar varsa yorumlarınızı bekliyorum

Ashley Joy Resmi Sitesi İçin TIK TIK


Son olarak Aslı Hanım ile hatıra fotoğrafımız burada dursun 

Umarım yazıyı beğenmişsinizdir

Sevgiler

XOXO









Yorumlar

  1. Bizde dün akşsam Ankara Lansmanında tanıştık. Yeni başlayacağım kullanmaya bakalım etkileri nasıl olacak. Bana da mor olanı önerdiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok memnun kaldım tüm ürünlerden umarım sizde kalırsınız :)

      Sil
  2. o tarakları deli gibi arıyorum bulamadım bir türlü ...

    YanıtlaSil
  3. Merhaba benim de kabaran saçlarım var ancak yaşımdan dolayı (17) sanırım çabuk yağlanıyor. Duştan sonra kuru ve nemsiz olan saçlarım birkaç güne yağlı bir saça dönüşüyor. İnanın saç tipimi çözebilmiş değilim :) Ashley joyun şampuanlarından denemek istiyorum. Sizce antifrizz olanı mı, yoksa argan ve zeytinyağlı olanı mı almalıyım? Ha bir de yalnızca şampuanı kullansam da işe yarar mı? Şimdiden teşekkürler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar:) Antifrizz kabarmayı minimuma indiriyor onu kullanabilirsin.Yanında da kuruyan saçların için banyodan sonra argan yağı kullanabilirsin.Saç tiplerimiz çok benziyor.Benim şuan ikinci şişem şampuanda.Argan yağı cok bereketli daha bitiremedim :) umarım işe yarar sevgiler :)

      Sil
    2. Çok teşekkürler.Son bir sorum olacak. Kokuya karşı hassasiyetim var da çok mu bitkisel kokuyor yoksa güzel mi?

      Sil
    3. Rica ederim.Koku konusunda bende çok hassasım ve tüm seri mükemmel kokuyor :)

      Sil
  4. Merhabalar:)Benim bir sorum olacak.Öncelikle şunu belirteyim hazır watsonta indirim varken ben de Ashley Joy şampuanlardan denemek istiyorum.Hangisi almam gerektiği konusunda emin olamadım.Benim saç tipim aslında kuru diyebilirim. Duştan çıktıktan sonra nemsizlikten dolayı saç diplerim kuruyup, beyaz beyaz dökülüyor ancak birkaç güne de yağlanıyor :/ nasıl iş anlayamıyorum doğrusu. Sizce ben argan yağlı olan şampuanı mı yoksa antifrizz şampuanı mı kullanmalıyım? Şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar kepek sadece kuruluktan dolayı olmaz aslında kullandığın şampuandan kaynaklı olabilir.Saç yağlanması 2. gün çok normaldir.Antifrizz şampuan ve duştan sonra argan yağı öneririm sevgiler :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO