Ana içeriğe atla

Düş Atölyesi/Özel Gün Hatıraları


 Herkese merhabalar
Geçtiğimiz pazar evliliğe ilk adımımızı nişan gecemizle attık
Bu özel gecede gelen konuklarımıza nişan hatıraları dağıtmak için araştırma yaparken Düş Atölyesi'ni keşfettim

Sevgili Özge Öz'ün İzmir'de ki atölyesinde kişiye özel birbirinden güzel ürünler var
İsterseniz siteden isterseniz birebir konuşarak özel gün hatıralarınızı seçebilirsiniz
Özge Hanım işini severek yapan ve ilgili bir iş yeri sahibi

Yalnız ürün yelpazesi çok geniş olduğu için seçmekte zorlanabilirsiniz hanımlar benden söylemesi


Siteden seçtiklerime birlikte göz atalım 
Nişan,söz,kına,düğün,doğum günleri,bebek mevlütleri aklınıza gelen her türlü özel günleriniz için tüm detaylar sitelerin mevcut


Fiyatlar bir o kadar uygun ve sitelerinde indirimli ürünler oluyor
Ara sıra göz atmak lazım tabi yakalayabilmek için


Söz tepsimi önceden aldığıma o kadar pişman oldum ki 
Birbirinden güzel tepsi modelleri var




Tüm bu modellerin yanında özel gün için 
masalarda hazırlıyorlar
Siz günün keyfini çıkarırken diğer tüm detaylar ile ilgileniyorlar




Düğünüm için nikah şekerlerimi şimdiden seçtim bile 
Akrilik kutular içine yerleştirilmiş badem şekerleri
Bence çok minnoşlar


Bu tepside gözüm kalmış olabilir



Ve son olarak benim nişanım için seçtiğim keçe magnetlerim
Her biri özenle hazırlanmış tam istediğim gibi olmuş
Vaktinde elime ulaşması ve Özge hanımın ilgisinden ötürü çok mutlu oldum

Hazırlıkları olanlara  kolaylıklar diliyorum

Diğer ürünleri incelemek için TIK TIK


Sevgiler

XOXO

Yorumlar

  1. BURSA SEO ‘nun Açılımı, Search Engine Optimization ‘dur.Türkçe olarak Arama Motoru Optimizasyonu denilmektedir. SEO SEO botlarının sitenizi tarayıp
    veri oluşturabilmesi için yapılan teknik bir çalışmadır. Her arama motoru farklı sıralama ve kalite kriterleri kullanmaktadır. BURSA SEO , internet sitelerinin arama sonuçlarında daha iyi bir konumda çıkması adına yapılan çalışmalardır. Bir SEO ile çalışmak sitenizin daha hızlı, kaliteli gelişmesini ve rakiplerinizden önde olmanızı sağlayacaktır.

    Bursa

    YanıtlaSil
  2. Bursa Web Tasarım
    En son web tasarım teknikleri ve kodlamalarla arama motorları ile %100 SEO uyumlu, kolay gezilebilen, göz alıcı, W3 uluslararası standartlara uygun siteler tasarlıyoruz. Hedefimiz, sizlerin rekabet ve satış güçlerini artıracak, tanıtım ve satışlarını gelişterecek, kaliteli, gelişmiş çözüm ve projeler üretmektir.

    YanıtlaSil
  3. Dijital arşivlemenin tadını kolay arşiv ile çıkarın.
    Dosya,evrak ve dokümanlarınızın tek hakimi siz olun.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO