Ana içeriğe atla

DIY / Simli Kutu Yapımı


Herkese Merhabalar
Geçenlerde Boyner'in yılbaşı koleksiyonundan 50 liraya bitki çaylarımı koymak için ahşap kutu satın almıştım



Simi parıltıyı çok seven biri olduğum için malzemelerimi kapıp işe koyuldum
Belki fikir olur diye de sizlerle paylaşmak istedim

PVA şeffaf uhulardan iki adet almıştım ama 1 tanenin yarısını bile kullanmadım
1 kutuda sim kullandıım
Fırçayı da  2 liraya aldım

Bir kabın içine önce uhuyu sonra simi döktüm simi fazla kaçırırsanız çimento gibi oluyor aman dikkat edin

Hızlıca karıştırıp diğer yerlere taşırmadan fırça yardımıyla bastırarak sürdüm

Topaklanma olan yerlerden fırçayla bir kaç kere geçin aksi taktirde taşmış bir görüntü oluşur


Daha sonra cam yüzeyin üstündeki kar tanesi desenlerine birer tane parlak taş koydum

Onları japon yapıştırıcısı kullanarak yaptım


Elim değmişken ahşap mumlarımın iki kenarlarına da aynı şekilde sim uyguladım


Ben bu sim işini çok sevdim şimdi sırada aynı işlemi tuvale yapıp yatak başlığımın üstüne asacağım

Umarım sizlere de fikir olmuştur


Sevgiler

XOXO


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO