Ana içeriğe atla

Neutrogena Bright Boost Leke Karşıtı Serum

 Herkese merhabalar
3 aydan fazladır kullandığım Neutrogena Bright Boost Leke Karşıtı  Serum deneyimimi sizlerle sonunda paylaşabiliyorum

Ürünün özelliği en yüksek oranda neoglukozamin içermesi
ve anında aydınlatıcı etkisini göstermesi


Leke karşıtı serumun faydaları
Yaşlanma belirtileri ve ton eşitsizliğini önlemeye yardımcı olmak
Işıldayan ve genç görünen bir cilde kavuşturmak 
Cilt yüzeyinin doğal yenilenme sürecine destek sağlamak

Peki ben bunları gördüm mü ?
Kesinlikle evet !


30 ml ürün boyutu ve pompalı özelliği çok daha hijyenik üç pompa tüm cildime yetiyor
Gündüz bu serumu kullanıyorum 

Tüm cilt tipleri kullanabiliyor
Kokusu ilk başta hoş gelmemişti şimdi seviyorum
Çok sıvı kıvamda o yüzden biraz sıkmak bile tüm cilde yetiyor


Hafif ışıltılı  yapısı cilde de yansıyor
Daha parlak ve canlı görünmesini sağlıyor
Cildimde leke olmadığı için bu konuda yorum yapamıyorum
Ama gerçekten cildim çok daha aydınlık görünüyor ve neme doyduğunu hissediyorum
Bu arada ürün komedojen değil
Yani komedon oluşturmuyor +1 puan

Sürdüğünüz de kadife gibi bir doku bırakıyor cildiniz de 
Bıraktığı o yumuşaklık kullanım sonrası cildiniz de kalıyor
Sürekli yüzümü elliyorum :)

Bu serinin jeli ve farklı ürünleri de var benim kullandığım pompalı serum olan 
Ürünü Watsons,Gratis ya da Trendyol,Hepsi Burada gibi yerlerden bulabilirsiniz

Umarım yazı faydalı olmuştur

Sevgiler
XOXO

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO