Ana içeriğe atla

İmpress Kendinden Yapışkanlı Takma Tırnak/Casting Call

Aralık ayının ilk gününden herkese merhabalar
 Aslında yazmak istediğim o kadar çok şey var ki fırsat buldukça paylaşmaya çalışıyorum


Bugün İmpress kendinden yapışkanlı takmak tırnaklardan bahsetmek istiyorum


Çok uzun zaman önce Watsons mağazalarından almıştım
Geçenler de çekmeceleri kurcalarken buldum 
Kullandığım tırnakları yapıştırdım ve sonuca inanamadım
Yapışkanları o kadar sağlam ki yıllar geçmesine rağmen hala sağlam duruyordu


Aslında içinde bir solüsyonlu bez oluyor 
Onu kullandıktan sonra tırnakları yapıştırıyorsunuz
Ben kullanmama rağmen tırnaklarıma hiç zarar vermedi

Oje kutusu şeklinde tasarlanmış kabı saklama açısından çok güzel
Sanırım içerisinde 20 adet tırnak var 
Tırnaklar uymazsa benim gibi uyanlarla değiştirebilirsiniz


Tırnakların alt kısmında bu şekilde jelatinler var 
Jelatini sıyırıp oval gelen kısmı tırnak dibine yerleştiriyorsunuz
Biraz baskı uyguladıktan sonra tırnaklar hazır hale geliyor


Bende ki rengi Casting Call 
Özellikle yılbaşı gecesi için harika rengi
Bendekiler kısa model olanı
Çok fazla çeşit ve model var
Şimdiler de popüler olan uç kısımları sivri modeller daha çok tercih ediliyor


Muadillerine göre daha pahalı ama onlardan çok daha iyi yapışkanlığı
20 liralık olanlardan denemiştim sonuç hüsran
Artık Watsons mağazalarında satılmıyor ama Trendyol'da bir sürü satıcı var
En uygun fiyatlı olanı bulup özel günler için bir tane bulundurabilirsiniz 

En son4. takışımda suya değdiğinde çıkmıştı 
Vaat ettiğinin fazlasını aldım diyebilirim
Ben çok memnun kaldım
Umarım yazıyı sevmişsinizdir 

Sevgiler
XOXO





 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO