Ana içeriğe atla

Sosyopix Hediye Önerileri/Neler Aldım

Yılın en sevdiğim zamanı geldi çattı
Yılbaşı temalı her şeyi çok seviyorum  ve evi süsleyip küçük dokunuşlar yapmak ruhuma iyi geliyor



Bugün sizlere Sosyopix'den hem kendiniz için hem de sevdikleriniz için alabileceğiniz ürün önerilerinde bulunacağım


Tüm seçtiğim ürünler sağlam ve özenli paketlenmişti
Kargo çok hızlı sürede elime ulaştı


Sosyopix'de ki en uygun hediye bu kartlar 
Bende kendim için beni motive edebilecek olan bu kartı seçtim


Tabi ki sıcak çikolatasız bir kış benim için düşünülemezdi
Grind Co kahvelerini ve sıcak çikolatasını mutlaka deneyin diğerlerinden çok farklı


Sıcak çikolata için bir de yılbaşı temalı kupalardan seçtim
Diğer seçenekleri de inanılmaz güzel kupamla şu sıralar aşk yaşıyoruz
Yanında bu sevimli bardak altlığını da hediye göndermişler


Kızım 2 yaşında ve aşırı meraklı bir çocuk olduğu için çam ağacı kurmak bizim için hayaldi
Sonra bu duvara asılabilen çam ağacını gördüm
Ağacın boyu 1 metre


Benim seçimim 20 adet pola kart ile birlikte satılan çam ağacından yana oldu
Yanında hasır ipi küçük mandalları ve hamur tipi yapıştırıcısı var


Ağacınıza renk katmak için 9 adet birbirinden güzel sallantılı süsler de paketin içerisinde


Bunlar da benim seçtiğim 20 adet pola kartlar
Özenli bir şekilde paketleyip ayrı hazırlanmış
Pola kartları sipariş esnasında siteye siz yüklüyorsunuz 
Eklemesi aşırı kolay


Veee tabi ki led ışıksız yeni yıl ağacı düşünülemezdi
Ben 8 metrelik olandan seçtim
Ayrı kutusunda pilleri mandalları ve hamur yapıştırıcıları ile birlikte gönderildi
Kutuda nasıl kullanılması gerektiğini de anlatmışlar


Ta taa !
İşte salonumda ki manzaram bu şekilde
Biz eşimle hazırlarken çok keyif aldık 



Gece görüntüsü de bu şekilde
Işıkları kapatıp ledleri açıyoruz 
Evde ki atmosferi tamamen değiştirdi 
Duru'da uzaktan bakıp seviyor :)


En güzel anılarımızı bu ağaçta topladık
Baktıkça yüzümü gülümsetiyor
Daha güzel bir hediye düşünülemez
Eminim hediye edeceğiniz kişi çok sevinecektir


Tüm ürünleri incelemek ve satın almak için Sosyopix web sitesini ziyaret etmeyi unutmayın

 İnstagram da çektiğim reelsi izlemek için TIK TIK


Beni bu güzel ürünlerle tanıştıran Sosyopix ailesine teşekkür ediyorum

Umarım yazıyı beğenmişsinizdir 
Gününüz mükemmel geçsin

Sevgiler
XOXO


işbirliği

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO