Ana içeriğe atla

İnstagram Yılbaşı Ağacı Çekilişi

 Herkese merhabalar
Uzun zamandır çekiliş yapmıyordum
Yılbaşında takipçilerimden birine bu güzel ağaçtan hediye etmek istiyorum



Kutunun içeriğinde görselde ki
1 metre uzunluğunda tahtadan duvara asılabilir ağaç



9 adet keçeden yapılmış süsler


Sizin seçeceğiz 20 adet pola kart



Ve  tüm bunları kullanmanız için hasır ip küçük mandalcıklar 
Bir de hamur yapıştırıcı olacak



Çekiliş İnstagram üzerinden oluyor
Buraya tıklayıp katılabilirsiniz

-Şartlar-
Beni @busragencblog ve @sosyopix hesaplarını takip etmek
Görseli beğenip 1 kişiyi etiketleyip en sevdiğiniz kış emojisini koymak

Çekiliş 19 Aralık saat 21:00 da son bulacak
O akşam kazananı İnstagram üzerinden açıklayacağım

Kazanan kişi vereceğimiz özel kod ile Sosyopix sitesinden istediği fotoğrafları yükleyip siparişini oluşturabilecek

Herkese bol şans diliyorum 
Umarım en çok isteyen kişiye çıkar


Sevgiler
XOXO

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO