Ana içeriğe atla

Ne Giydim #2

Herkese tekrar merhabalar
Artık blogumda ne giydim postları olucak kızlar arşive baktım bir kere yayınlamışım başka da yok.Zaten blog yazmaya başlayalı 2 ay falan oluyor daha önce bırakmıştım ve açıkcası düzgün yazılar yoktu ama artık öyle olmayacak
Bugün hava Bursa'da inanılmaz güzeldi kızlar fırsat bu fırsat bulmuşum güneşi hadi gezmeye gidelim dedik.
Bursa'da perşembe günleri sosyete pazarı diğer bir değişle giyim pazarı kurulur.Hava da güzel olunca oraya gidelim dedik
Ben takılar ve aksesuarlar için gidiyorum genelde giyim pazarlarına kıyafet pek almam çünkü deneme şansınız olmuyor malesef
 Pazarda her türlü replika çanta vardı fiyatlar da o biçim pazar deyip geçmemek lazım

Aklınıza ne gelirse bütün markaların replikaları var pazarın girişinde ki ilk çantacıdan bu resimler

Pazarın en iyi takıcısı seçiyorum bu güzel ablacıgımı çok nazik,kibar güleryüzlü ve fiyatlar çok uygun sizde giderseniz mutlaka bu abladan alın ürünlerinin kararma yapmıycagının garantisini de verdi
Ben de çok şık 3 tane bileklik aldım çokta uygun fiyata aldığımı düşünüyorum ben gezerim bütün tezgahları en son alırım alıcagımı eminim sizde öyle yapıyorsunuzdur
Peki bugün ne giydim?


 


Sweatshirt/De Facto
Şişme Yelek/De Facto
Jean pantolon/Koton
Çanta/Koton
Ayakkabı/Hotiç 


Bu tarz kombin yapmayı çok seviyorum genelde de hep bu şekilde rahat parçalar seçerim umarım begenmişsinizdir

Sevgiler

XOXO


Yorumlar

  1. Çok rahat ve cici bi kombin olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. Canım çok güzel olmuş :) bu yazıların devamını bekliyoruz :) sosyete pazarı nerde oluyor perşembe günleri?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim devamı olucak :) Beşevler de kuruluyo canım orda kime sorsan gösterir karakol ve taksi duragı var hemen yanında

      Sil
  3. Bunlar mstardada vardı :D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO