Ana içeriğe atla

Nashi Argan Yagı Deneyimim

Bir pazar günününden herkese merhabalarr
Bugün herkesin merak ettiği argan yagı nedir nasıl kullanılır onları anlatmak istiyorum size
Fas'a özgü argan agacının yemişlerinden elde edilir argan yagı diğer Avrupa ülkelerinde senelerdir kullanılmakta olan bu yağ son yıllarda bizde de oldukça ilgi görmekte.
Diğer yağlara göre biraz daha pahalı olduğunu söyleyebilirim.



Peki argan yagının amacı nedir?
  • Saçlara parlaklık ve canlılık verir
  • Saç tellerini güçlendirir
  • Saçın daha hızlı uzamasını sağlar
  • Saça şekil verme işlemini kolaylaştırır
  • Saçı ısıyla yapılan işlemlerde korur
  • Uv ışınlarına karşı korur
  • Düğümlenmeleri önler
  • Kolay taranmasını sağlar 

Daha önce bende argan yagını çok merak ederdim sürekli araştırırdım ama hangi markanın daha iyi olduguna karar veremezdim.Nashi Argan sayesinde deneme imkanı buldum
 Birincisi ben şişelerine hayran kaldım çok lüks duruyor cam şişede olan ürünler ambalajı kutusu cok klas dogrusu bende ilk önce dışına bakıyorum ürünlerin niye böyleyim tek miyim ?
Rengi şeffaf,kokusuna gelirsek inanılmaz güzel saça sürdüğünüz andan itibaren misler gibi kokuyorsunuz çoğu arkadaşım saçlarımı koklayıp 'ayy ne sıktın saçına harika kokuyor' dediler.
 Ürünün ön ve arka yüzü bu şekilde kutusunun arkadasın da kullanımı yazıyor.
Kullanım demişken herkesin ayrı telden söylediği şu laf 'Argan yagını nasıl kullanıyosun cınım ?'
O kadar çok argan yagı hikayesi dinledim ki şöle yapıyorum böle yapıyorum yok sen yanlış biliyorsun asıl böyle olacak !

Bu meşhur argan yağı nasıl kullanılır?
  •  Herkes durulanır diye bilir hayır argan yagı durulanmaz
  • Kuru saça değil nemli saça uygulanır
  • Sürüldükten sonra tarakla dagıtılması gerekir

 Ben nasıl kullanıyorum?
Duştan çıktıktan sonra havluyla saçımın nemini alıyorum
Daha sonra arganın avcumun içine döküp dipten uca kadar sürüyorum 
Tarakla yagı iyice dagıtıyorum
Sonra saçlarımı bir sağa bir sola sallıyorum bir saat kokluyorum 
Kurutup saçımı şekil veriyorum


Sorular-Cevaplar 
  • Saç diplerine sürmek saçı yağlandırmaz mı ?
Hayır yağlandırmaz
  • Durulamazsak saç cıvık cıvık olmaz mı ?
Hayır öle bir şey kesinlikle söz konusu degil Nashi argan yagı saçta kolay emiliyor cıvık cıvık bir görünüm yapmıyor.Hatta saçta yagdan eser olmuyor düşünün artık
  •  Bütün argan yağları bu şekilde mi kullanılır?
Hayır diğer argan yağlarını bilmiyorum ben sadece Nashi Argan'ın nasıl kullanılacagını anlatıyorum
  • Saç diplerine pamukla sürsek olur mu?
Pamuk yağı emer ürünü azaltır ama tamamen size kalmış bir şey
Bu arada içerisindeki filtre sayesinde yeterli miktarda yağ elinize gelir ne çok ne az yani 
Sizde Nashi Arganın ürünleri almak isterseniz
Nashi Argan İçin TIK TIK 
Sadece bu ürün değil daha birçok argan yaglı ürün keşfedebilirsiniz mutlaka siteye bir göz atın derim
Biraz da olsa bilgilendirmiş isem  ne mutlu bana musmutlu pazarlar diliyorum hepinize

Sevgiler 
XOXO


Yorumlar

  1. çok yararlı bilgilendirici bir yazı olmuş emeğine sağlık :) hemen alasım geldi ya dökülmeyi de önlüyor mu :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tatlım:) Canım dökülmeyle ilgili hiçbir şey yazılmamış ama eyer saç tellerini güçlendiriyor ve uzamasını sağlıyorsa eminim dökülmeyi de engelliyordur mantıken bakarsak :) Bence bir dene hiçbir şey kaybetmezsin :*

      Sil
    2. güzel bir yazı olmuş canım :) yağı saçlarına uyguladıktan sonra ne zaman yıkıyorsun yani en fazla ne kadar duruyor saçında, diplere de sürüyorum dediğin için merak ettim yağlanma yapar mı ki diye =)

      Sil
    3. Teşekkür ederim canım::)
      Canım yağı durulamıyorum.Önceden nemli saçıma uyguluyordum.
      Şimdi saçımı kurutup öyle sürüyorum bütün kabarıklığı saçın tiftik görünümü düzeltiyor
      Diplere sürdüğün yağlanma yapmıyor yağlıymış gibi de durmuyor hatta saçımın yağlanması geçikti bende çok şaşırdım :)

      Sil
  2. Merhaba, sacreyonu.com sitesinden alışveriş yapıcam fiyatları çok uygun daha önce alışveriş yaptığım bir sitede hiç memnun kalmadım size sormak istedim. bilgilerinizi rica ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım siteyi ilk defa duyuyorum.Şöyle bir göz gezdirdim güvenilir bir siteye benziyor.Özellikle almak istediğin bir ürün varsa yardımcı olabilirim

      Sil
  3. Argan yağı gerçekten çok faydalı bir yağ. Mevcut Arganlı ürünlerimizin yanısıra Argan ürün portföyümüzü geliştirmek için çalışmalar yapıyoruz. Tabi bu arada %100 bitkisel bakım ürünleri için moshosgarden.com'a da bekleriz ;)

    YanıtlaSil
  4. Bu Yazınız Bana Çok Yardımcı Oldu Sonsuz Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  5. Bu avonun ürünümü acaba ?

    YanıtlaSil
  6. PEKI BUSRA ABLA ARGAN YAGLI EL KREMLERI OLUYOR ONLARI ELİMİZE SÜRÜNCE NE GİBİ FAYDALARI OLUYOR?

    YanıtlaSil
  7. Sadece argan yağı değil aslında bir çok yağ var faydalı olacak türden biride jojoba yağı var. Araştırdığımdan beri kullanıyorum jojoba yağı hakkında http://senlemoda.com/jojoba-yaginin-faydalari-nelerdir sizlerde inceleyebilirsiniz. Bir çok faydasını gördüm diyebilirim kışın kuruyup çatlayan dudaklarıma sürdüm eser kalmıyor.

    YanıtlaSil
  8. Öncelikle teşekürler. İki aylık bebeğim var emziriyorum argan yağı kullana bilir miyim.ayrıca bu hafta bir defa yapmak üzere bir saç bakım kürü ne başladım ..sinameke kaynat suyunu al içine bepantol ampül ve tatlı badem yağı ekleyip en az iki saat bekletiyorum haftada bir gün ..ayrıca haftada bir gün de argan sürsem iyi olurmu bitlenme vs yapmaz dimi?...kolay gelsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar emziren bayanlar için nashi argan ürünü arka bölümde bir açıklama yapmadığı için bende bilgi veremiyorum.Ayrıca saçınıza bu kadar ürünü aynı anda kullanmak dökülme,kaşınma ve yağlanmalara sebep olabilir.Bence sadece banyodan sonra nashi argan uygulayın zaten saçlarınızı yumuşacık yapmaya yetecektir

      Sil
  9. Mstardaki sevgilime önermeliyim

    YanıtlaSil
  10. Mstardaki sevgilime önereyim bunları

    YanıtlaSil
  11. Alassala argan yağını deneyeniz var mı facebookta reklamını gördüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben denedim orjinal bir argan yağına benziyor saf olduğu yağ kokusundan belli. Yağ kokusu zeytinyağı gibi hissediliyor

      Sil
  12. canım sacin uzadi mi peki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saç uzatma etkisi olduğunu söyleyemem ama saçı beslediği doğrudur :)

      Sil
  13. Ben bu yağı çok beğeniyorum, elektriklenme sorunumu çözdü, yazınız için teşekkürler

    YanıtlaSil
  14. alassala argan yağınıda denedim saçlarımdaki elektriklenme gitti bu aralar saç kremini deniyorum kokusssu super

    YanıtlaSil
  15. Bende Bu markanın şampuanını ve 30ML lik bakım kremini almıştım
    Şampuanı güzel. Saçta çok güzel bir koku bırakıyor
    Fakat yağından memnun kalmadım
    Saçımı kuruttuktan sonra yağı sürdüm
    Sonra o yağ hiç kurumadı saçımda.Çok yağlı ve çok parlak bir görünüm bıraktı saçta. Tarakla da tarayıp dağıtmıştım üstelik.
    Dışarıda biri görse beni saçımı 10gündür filan yıkamamış zanneder.
    Yağın sürüldükten sonra kuruyup hiç fark edilmeyeciğini bekliyordum
    Maalesef çöpe attım yağı
    Tek iyi yanı saçta çok güzel bir koku bırakıyor yağ.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şaşırdım şuan yorumunuza ben çok severek kullanıyorum:( Yağdan çok az miktar almanız gerekiyor elinize bir bezelye tanesi kadar sonra tüm saça yediriyorsunuz.Ben hiç yağlılık görmedim saçımda.Keşke atmasaydınız :/

      Sil
  16. DOA Kozmetiğin argan yağını uygun fiyata deneyin. Saf argan yağının faydalarının saçlarınızı iyileştirdiğini kısa zamanda farkedebilirsiniz: http://www.doakozmetik.com/argan-yagi-pmu14

    YanıtlaSil
  17. Bu yağı 2 sene önce almıştım tarihinin geçmesi gibi bir durum olabilirmi ? Suan kullanmam da sakınca varmi?

    YanıtlaSil
  18. Merhaba iyigunler ben bu yağı 2 yıl önce almıştım suan kullanmamda bir sakınca varmi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kokusunda ve yapısında değişim olmadıysa kullanabilirsiniz 🙏

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO