Ana içeriğe atla

Rimmel Wake Me Up Fondöten

Yeniden merhaba kızlar ! Bugün uzun zamandır beklediğim yada beklediğimiz demem daha doğru olur Rimmel Wake Me Up föndoten deneyimimi sizlerle paylaşacagım.
Watsons'a geldiğini duyduğum gibi fırladım kaptım ve ürün bitmek üzereydi kapış kapış gidiyor.

 O kadar çok kişiden bu fondöteni dinledim ki sürekli oflanıp buflanıp ne zaman gelicek diyip dururdum
Watsons bizim sesimizi duydu ve sonunda getirdiler onlara çok teşekkür etmek istiyorum yoksa çoook beklerdik gelmesi için. 

Şişesi dış görünüşü çok hoşuma gitti pompalı olması ayrı bir artı benim için kullanımını daha rahat buluyorum
Yeterli miktarda alabiliyorsunuz ve heryeriniz batmıyor

Gelelim özelliklerine neden bu kadar seviliyor ?
  • İçerisin de SPF 15 bulundurması
  • Hafif parıltılar bulundurması
  • Anti Fatigue Effect (Yorgun-Bitkin görünüme son)
  • Hoş bir çiçek kokusu içermesi
  • Erken yaşlanma belirtilerini ortadan kaldırması
  • Ve en önemli özelliği inanılmaz bir kapatıcılığa sahip olması
Özellikle dövmemi nasıl kapattığını göstermek istedim
Burda o kadar az uygulamama ragmen kapatıcılığı ortada

 Nemlendirici,kapatıcı vs hiçbir şey sürmedim filtre de uygulamadım kapatıcılık mükemmel
Ayrıca ürüne yağlı duruyor diyenler olmuş bayanlar haksızlık etmeyelim lütfen ciltte cok güzel emiliyor ve yumuşacık yapıyor bir yağlanma durumu olmadı bende

Ürünün fiyatı 24.99 tl Watsons'lar da bulabilirsiniz
Watsons için TIK TIK
Sevgiler 
XOXO

Yorumlar

  1. bende bugün aldım inşallah memnun kalırım sende güle güle kullan :))

    YanıtlaSil
  2. Yağlandırmasından korkuyordum bende ama Watsons'a gidince bir bakayım ^.^
    Çok fondöten insanı değilim gerçi. :/

    YanıtlaSil
  3. bu ürün türkiye'ye gelene kadar methini çok duydum. normalde renkli nemlendirici kullanıyorum hep ama bir parça ışıltı içermesini sevdim, tam bir aydınlatıcı bağımlısıyım çünkü ^^ işimi kolaylaştırabilir bu ürün, teşekkürler yazı için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle denemelisin canım emin ol pişman olmıycaksın:)
      Sevgiler

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO