Ana içeriğe atla

Rimmel Wonderfull Argan Yağlı Maskara İlk İzlenim

Herkese uzunca bir aradan sonra tekrar merhabalar
Biliyorum blogu çok ihmal ettim bu yüzden hepinizden tek tek özür dilerim
9 günlük bir Bodrum tatili yaptım ve dün geri döndüm

 Ağustos ayının ilk yazısı Rimmel'in patlama yapan ürünü Wonderfull Argan Yağlı Maskara !

 Gördüğüm gibi aa sonunda bir marka yapmış dedim
Herşeyin için de olan argan yağını rimellerin içine katmamalarına anlam verememiştim doğrusu
Ama Rimmel London bu işi başarmış
Eee bize de alıp kullanmak düşer tabi ki 


Öncelikle ambalajına bayıldığımı söylemeliyim
Argan yağı içeren bir maskaranın rengi de böyle olmalıydı zaten
Argan yağının etkilerini şimdi burda uzun uzun yazıp sizi sıkmak istemiyorum 
Daha önce ki yazılarımdan bakabilirsiniz
Kısaca söylemek gerekirse maskara görevi görüp aynı zaman da kirpiklerimize bakım yapan bir ürün


Gelelim fırçasına 
Sürerken siz fırçaya değil fırça size göre haraket ediyor
Rimeli aldığınız zaman ne demek istediğimi daha iyi anlayacaksınız
Diğer maskaralar gibi sert bir kokusu yok


Kirpiklerimin sadece üst kısmına uyguladım
Biraz taşırdım görüntü için kusura bakmayın
Doygunluk açısından fazla iyi olduğunu söyleyemem ama daha uzun gözükmesine yardımcı olduğunu söyleyebilirim
Topak topak olma konusuna gelirsek bu sizin rimeli kaç kat sürdüğünüze bağlı 

Bu bir ilk izlenim yazısı
İçin de bulunan argan yağının daha sonra ki zamanlar da kirpiklerim de ne gibi etkiler gösterdiğini farklı bir yazı da anlatıcam

Ürünün fiyatı 19.99 ama indirim kuponlarınız duruyorsa 16 tl ye alabilirsiniz
Rimmel Wonderfull argan yağlı maskarayı tüm Watsons mağazanların da bulabilirsiniz


Rimmel markası kuşkusuz en sevdiğim markalardan biri
Rimmel ailesine bir yenisi daha eklendi
Hoşgeldin Wonderfull !


Umarım yazıyı beğenmişsinizdir
Fazla özen gösteremeden hazırladığım bir yazı oldu çünkü yazıyı sizlere yetiştirip oy vermeye gideceğim

Günün mesajını da verip aranızdan ayrılıyorum

Koy Verme Oy Ver !


Sevgiler

XOXO



Yorumlar

  1. Günün mesajı çok güzel ama ne yazık ki koy verip sahillerde boy verenler o kadar çok ki sandıklar bomboştu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bugün çok şaşırdım canım çok az insan vardı yazık ki ne yazık

      Sil
  2. Çok merak ettim bu ürünü alınacaklar listesine eklendi :)

    YanıtlaSil
  3. Cumartesi günü watsons'da şöyle bir denedim rimel de yoktu gözümde hazır 2 kat sürdüm ve kirpiklerim yapıştı ve topaklandı çok sevmedim yani ilk izlenim olarak :(

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO