Ana içeriğe atla

Sirius Ufo Sergisi/Bodrum

Herkese yeniden merhabalar
Kızlar biliyorsunuz ki 9 günlük Bodrum tatiline çıkmıştım
Tatilin son günü Avenue Alışveriş Merkezi'nde kurulu çadırı görünce ne varmış burda diye merak ettim
Bir de baktım ki Ufo sergisiymiş

 İnanıp inanmamak arasında kalan ben için bu iyi bir deneyim olucaktı
Eğer hala inanmayanlar varsa kahveleri alın arkanıza yaslanın ve uzaylı kardeşlerimizin değişik dünyasına hep beraber bir adım atalım

İlk girişte gözüme kestirdiğim maketi tam çekerken içimden keşke şunun tozunu alsalarmış dedim hiihihi


Maketlerin alt kısımların da bilgi olmaması bana çok saçma geldi
Geziyoruz ama neyin ne amaçlı yapıldığını yada neyin ne olduğunu bilmiyoruz
Soru sorabileceğimiz bir görevli de yoktu
Tahminimce bunlar uzaylıların büyük büyük ataları :p


 Bu serginin amacı yıllarca toplanmış bilgilerle oluşturulan maketlerden ve makalelerden oluşması
Maketlere bakarken bir yandan da duvarlar da bulunan uzaylı haberlerini ve çekilmiş fotoğrafları inceledim

İşte o makaleler bu şekil de yerleştirilmiş
O kadar çok haber ve bilgi vardı ki malesef hepsini okuyup inceleyemedim

Durun durun orada ne oluyor öle !

 AAA ! Uzaylılar aşkımı kaçırmış


İnanın bu maketleri 10 dakika civarı incelemişimdir
Böyle bakarken bize komik ve tuhaf geliyor ama ya bir gün gelirlerse ?

İşte karşınız da uzaylı familyası
En sağ da duran uzaylı maketine küçük bir kız yanıma gelip ıyyy buna ne olmuş suratı niye böle yaşlanmış mı diye sordu :)

Çok çirkinsin keşke ölsen bakışı
Bunun neden yeşil renkte olduğunu anlayamadım
Aslında kafam da çok fazla soru var onlar da bizim gibi farklılık gösteriyor mu 
Ne biliyim mesela beyazı zencisi var mı gibisinden 
Yada hepsi aynı dilimi konuşuyor ?

Az önce aşkımı kaçıran uzaylıyı yakaladık 
Şimdi inceleme sırası biz de 


Belki de herkesin en çok ilgisini çeken bölüm burasıydı
Nasa tarafından yakalanmış bir Ufo videosu 
İnanın bunu izlerken tüylerim diken diken oldu
Şimdi diyeceksiniz aman internette bir sürü video var
Tamam var ama çoğu montaj ve asılsız ama bu Nasa tarafından onaylamış ve onlar tarafından çekilmiş bir video 
Yani kızlar uzaylılar aramız da ve bizi aslında arada bir ziyaret ediyorlar

Ve en can alıcı noktayı en sona sakladım
İnanılmaz kötü kokan camların için de ne olduğu belirsiz şeyler
İnsan şunların altına bir açıklama yazar
Bir saat kafa patlattık nişanlımla başında
En sol da duran bana cenini anımsattı ama daha önce bunla ilgili bir haber duymadığım için kesin bir şey diyemiyorum
Bunlar büyük ihtimal bulunan uzaylılara ait parçalar

Umarım yazıyı beğenmişsinizdir kızlar
Elimden geldiğince beraber gezmişiz havası yakalamaya çalıştım
Giriş ücreti 5 tl 
Serginin şehir şehir gezdiğini duymuştum 
Siz de merak ediyorsanız internetten serginin durak noktalarını araştırabilirsiniz


Sevgiler

XOXO
 
 

Yorumlar

  1. Zevkle okudum :)
    Bodrumda olsam da bende gitsem keşkem :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim canım :)
      Umarım yaşadığın şehre gelir

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO