Ana içeriğe atla

Mac Mirelize Skinfinish Soft & Gentle Aydınlatıcı


Herkese Merhabalar
Bugün ki konuğum Mac'in favori ürünlerinden olan Mac Soft & Gentle aydınlatıcı
Uzun zamandır kendime uygun aydınlatıcı arayışı içindeydim
Mac'e Face And Body fondöten almak için gitmiştim
Fondötenin üstüne görevli arkadaş Soft & Gentle aydınlatıcı uygulayınca tamam dedim kesinlikle budur !


10 g.lık devasa bir aydınlatıcı kendisi
Alın ve bir ömür kullananın 
Mıknatıslı kapağını çok sevdim kolay açılıp kapanıyor


Şampanya renginde içimde sim bulundurmayan ve metalik görünüm veren bir aydınlatıcı
İster allık olarak kullanın ister aydınlatıcı olarak
Her ten rengine yakıştığını düşünüyorum ben


Kalıcılığı bence gayet iyi fix plus yada baz uygulayarak daha belirgin ve kalıcı hale getirebilirsiniz

Kapak çekimlerinde ve dizilerde mankenlerin elmacık kemiklerinin nasıl dikkat çektiğini hatırlayın
İşte o görünümü yakalamak için en ideal aydınlatıcılardan biri
Özellikle ıslak görünümlü makyajın çok popüler olduğu bu dönemde mutlaka denenmesi gereken ürünlerden olduğunu düşünüyorum


Adeta yüzünüze güneş ışınları değmiş gibi bir görüntü yaratıyor 
Ben genelde elmacık kemiklerime,burun ucuma ve burnun üst kısmına,dudak üstüne,göz pınarlarıma ve nadiren alnıma uyguluyorum

Yüzünüzde ön plana çıkmasını istediğiniz ve aydınlık göstermek istediğiniz noktalara uygulamanızı tavsiye ederim
Özellikle bu yaz aylarında bronz tenlerde muhteşem duracak


Ürünün fiyatı:89 tl 

Tüm Mac mağazalarında bulabilirsiniz 
Online almak için TIK TIK


Kullanmayı yada almayı düşünen var mı kızlar ?
Yorumlarınızı bekliyorum

Sevgiler

XOXO

Yorumlar

  1. Bu ara ben de aydınlatıcılara taktım. Şimdilik flormar ve essence yanında mac strobe creamle hallediyorum. Bu aydınlatıcıyı da listeye ekliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. harika duruyor, mat ürünleri tercih ederim fakat bu yaz günlerinde birazcik parlayan renklerede hayir demem :-)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba :) Blogunuzu takipteyim. Bana da beklerim nurundelidolublogu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Sitenizi ilgiyle takip ediyor ve çalışmalarınızda başarılar diliyoruz. Sinax Sineklik Sistemleri www.sinax.com.tr

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO