Ana içeriğe atla

Tatlı Küçük Yalancılar/Pretty Little Liars


Herkese merhabalar kızlar
Bugün Star Tv'de ilk bölümü yayınlanan Tatlı Küçük Yalancılar adlı diziyi biraz inceleyelim istedim
Dizi aslında Sara Shepard'ın romanından alıntı yapılmıştır

Yurt dışında 8 Haziran 2010 yılında Pretty Little Liars adlı dizi yayınlanmaya başlanmıştır ve hala devam etmektedir
Büyük ihtimalle içinizden çoğu ya kitabı okudu ya da diziyi izledi 
Ama bakalım bizimkiler konuyu birebir işleyecekler mi ?
Daha ilk bölümden herkesin ilgisini çekmeyi başardığını söyleyebiliriz


Dizinin konusuna gelecek olursak bir arkadaş grubunun 5 kızını anlatıyor
Her şey kızlardan birinin birlikte kaldıkları gece aniden kaybolması ile başlar
Aradan 1 sene geçer ve kızlar kaybolan arkadaşlarının bildiği sırlardan oluşan ilginç mesajlar almaya başlarlar.Daha sonra kaybolan arkadaşlarının ölüm haberi ile bir araya gelirler
İşin ilginç tarafı cenaze töreninden sonra bile bu mesajları almaya devam ederler
Ve her mesajın sonunda ölen arkadaşlarının baş harfi olan A bulunur

Şimdi gelelim bizdeki ve onlardaki oyuncu eşleştirmesine 

Hande-Melisa Şenolsun (Hanna Marin)
Melisa 19 yaşında
1.70 boyunda 55 kilo
İlk defa bir dizide yer alıyor


Ebru-Dilan Çiçek Deniz (Emily Fields)
Dilan 19 yaşında
1.77 boyunda 52 kilo
2014 Elidor Miss Turkey yarışmasında 2. olmuştur
Daha önce Balayı isimli filmde oynamıştır


Selin-Büşra Develi (Spencer Hastings)
Büşra 22 yaşında
1.78 boyunda 54 kilo
İlk defa bir dizide rol alıyor


Aslı-Bensu Soral (Aria Montgomery)
Bensu 22 yaşında
1.62 boyunda 54 kilo
Ayrıca Bensu,Hande Soral'ın kız kardeşi
Daha önce başka diziler de rol almıştır

Açelya-Beste Kökdemir (Alison Dilaurentis)
Açelya 21 yaşında
1.75 boyunda 54 kilo
Daha önce başka dizilerde rol almıştır


Little Pretty Liars'ın 6. sezonu yayınlanmıştır
Bizde bu akşam yayına giren dizi umarım yurt dışında olduğu kadar tutulur ve devam eder
 Dizi Salı günleri 20:30 da Star Tv de

Dizi ile ilgili yorumlarınızı merakla bekliyorum kızlar

Sevgiler

XOXO



Yorumlar

  1. Ya ben diziye bayıldım. Özellikle Aslı'ya. Hatta ara ara Hande Soral'a da çok benzettim demek kardeşiymiş ^_^ harika bir yazı canım. İlerleyen bölümlerde eleştirmek üzere *

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen kuzum Aslı benimde favori kızım :* Gelsin bol bol eleştiriler :)

      Sil
  2. dizinin orjinalini(pll) takip ediyorum ilk bölümü izledim olaylar çok hızlı gelişiyor.Aşağılık kompleksi de yapmıycam umarım başarılı olup orjinalin ilgisini çekerler ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kesinlikle katılıyorum canım olaylar hızlı gelişiyor.Umarım izlediğimize değer :)

      Sil
  3. Asmalı konak 8 yıl oynadıysa bu da kesin çok tutar harika bir dizi

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO