Ana içeriğe atla

Mac-Cremesheen Coral Bliss Lipstick

Herkese merhabalar
Uzun zaman önce alıp yazmayı unuttuğum bir güzelliği paylaşmak istiyorum sizlerle
Mercan tonlu rujlara bayıldığımı daha önce söylemiştim
Benim gibi bu tarz renkleri seviyorsanız mutlaka koleksiyonunuza eklemeniz gereken rujlardan

Aslında Mac'e koyu renkli bir ruj almak için girmiştim ama Coral Bliss'i görünce tüm fikrim değişti ve almadan edemedim 


Her ne kadar yazlık bir renk gibi dursa da her mevsim kullanılabilir diye düşünüyorum


Başlıktan da anlayacağınız gibi kremsi bitişli bir ruj ama kesinlikle yapış yapış bir his bırakmıyor
Kalıcılığı 10 üzerinden 4 
Ben 2 saatte bir yenileme isteği duyuyorum

Yoğun ışıkta pembemsi bir renk gibi gözüküyor
İçinde parıltı bile denmeyecek kadar küçük ışıltılar var 
Kremsi yapıda olduğu için dudak çizgilerine doluyor 
Ve eklemeden geçemeyeceğim muhteşem bir kokusu var

Rujun tam olarak dudakta duruşu bu şekilde
Benim sık kullandığım ve bittiğinde tekrar alacağım bir renk
Fiyatı 55 tl

Ürünü online satın almak için TIK TIK

Sevgiler

XOXO

Yorumlar

  1. gerçekten çok hoş bir renkmiş, güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel ürün bende bloğa beklerim

    YanıtlaSil
  3. Kozmetik Ürünler  Çok güzel bir yazı son zamanlarda en çok
    gündemde olan kozmetik ürünler makyaj malzemeleri vb ürünler en uygun fiyatla sitemizde mevcut herkesin işine yarayacak
    malzemeler kremler aradığınız ne varsa bu site üzerinde mevcut bütün hepinizi sitemize bekleriz..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO