Ana içeriğe atla

Mandala Fantastik Büyükler İçin Boyama Kitabı

Herkese merhabalar
Son dönemde çok popüler olan büyükler için boyama kitaplarından bende nasibimi aldım
Boyama yapmayı kim sevmez ki ?
Hem eğlenceli hemde ruhunuzu dinlendiriyor
Boyarken başka hiç bir şeyi düşünmüyorsunuz
Psikologlar bile hastalarına bu boyama kitaplarını tavsiye ediyorlarmış.
Küçük bir araştırma yaptıktan sonra İnkılap yayınlarının Mandala Fantastik isimli kitabını almaya karar verdim
Aslında ilk çıkan Johanna Basford'un Esrarengiz Bahçe adlı kitabı.Kitaptan çok satılmasına rağmen onu pek beğenmedim çünkü çiçek böcek boyamanın yanı sıra daha değişik motifler istiyordum

Piyasada bu boyama kitaplarının bir çok çeşidini bulabilirsiniz fakat açık ara farkla Mandala Fantastik bence en güzeli

Daha eğlenceli sayfaların bulunduğu bu kitabı Bkm'ye özel fiyatla 15 tl ye aldım.Başka yerlerde 20 tl ye satılıyor



Her gün kahvemi alıyorum rahatlatıcı bir müzik eşliğinde saatlerce hiç bir şey düşünmeden boyuyorum
Daha iyi bir meditasyon var mı ?

Gelelim boya kalemlerine 
Piyasada en çok satılan Stabilo kalemler fakat tek bir kalemin fiyatı 5 tl
Uçlarının çok ince olmasından dolayı rahatlıkla küçük detayları boyuyorsunuz.
Bkm'de fazlasıyla dolaştıktan sonra 7.5 tl ye bu neon jel kalemleri aldım
En baştaki kalem ise metalik gold o da 3.5 tl

Kuru boya ve keçeli kalemler ile boyamakta diğer bir seçenek
Pritt'in 24 lü kalemleri 9.5 tl

Küçük şeylerden mutlu olmak sanırım böyle bir şey
Herkese şiddetle tavsiye ediyorum
Bitirene kadar başından kalkamıyorsunuz



Sevgiler

XOXO

Yorumlar

  1. Daha iyi bir meditasyon yok valla... :)

    YanıtlaSil
  2. Zevklerinize bayıldım ozellikle duvar kagitlari mukemmel 😉

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO