Ana içeriğe atla

Victoria's Secret Alışverişim 2017

Herkese yeniden merhabalar
Paylaşacak o kadar çok şey birikti ki artık yazmanın vakti geldi
Çalışırken bloga vakit ayıramıyordum.Şimdi bir süreliğine evde olacağım için aldığım deneyimlediğim her şeyi sizlerle paylaşabilirim

Geçtiğimiz haftalarda İstanbul'a gitmiştim
Oralara gidip Vs'a uğramamak olmazdı
Her şey o kadar ateş pahası ki kampanya ve indirimler bile yetersiz geliyor

Hal böyle olunca aldığım her parçayı ayrı ayrı paketlettim
Ne var yani siz yapmıyor musunuz ? -_-

Ben gittiğimde 3 al 2 öde kampanyası vardı
Parfümler hariç tüm kozmetik bölümünde geçerliydi
Tane olarak almak isterseniz her ürüne 99 tl etiketi koymuşlar

Uzun zamandır sırf dış görünüşü için istediğim bir losyondu
500 mllik devasa bir vücut losyonu kendisi
Ambalajı kadar kokusu da muhteşem
Taze elma ve zambak kokulu adı gibi fresh hoş bir kokusu var
Aleo,yulaf ve üzüm çekirdiği gibi özlerde içeriyor

Ahh seni nasıl anlatsam bilemedim
Öncelikle Limited Editon !
Midnight Ivy diğer vücut spreylerine göre daha kalıcı ve daha parfümümsü bir koku
Vanilyayı çok sevdiğim için en sevdiğim vücut spreyi haliyle bu oldu
Kuru üzüm,kehribar,vanilya ve odunsu özlü

Warm & Cozy simli vücut spreyini tahmin ettiğiniz üzere içinde ki simler için aldım
Kokusuna bakmamıştım bile ama şanslıymışım ki en sevdigim özler çıktı
Sıcak tostlanmış vanilya ve şakayık özlü(sıcak tostlanmış vanilya nasıl bir şey bende bilmiyorum)

Kutulardan birinin kapağını dekorasyon amaçlı kullandım
Yeni bebeklerimi bir de yerlerinde görün istedim
Sıkmaya kıyamayıp koklamakla yetiniyorum şu sıralar

Son olarak Modacruz'dan bu tatlı kapşonlu sweatshirtü almıştım
Etiketli 80 tl ye almıştım 


Umarım yazıyı beğenmişsinizdir

Sevgiler

XOXO




Yorumlar

  1. güle güle kullan 3 ürüne 200 tl mi verdin merak ettim doğrusu :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım 180 verdim sanırım :)

      Sil
  2. Allahım harikalar,sadece ambalajlarına bile bayıldım.Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimi dimi :) çok teşekkürler canım daha güzelleri senin olsun <3

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO