Ana içeriğe atla

Aqua Di Polo Hediye Önerileri

 Herkese merhabalar
Bugün sizlere çoğunuz sevdiği ve tanıdığı Aqua Di Polo markasından hediye önerileri ile geldim



İlk önce ne zamandır istediğim saatimle başlayalım
Bünyelerinde bir çok model var fakat benim favorim retro olanlar


Bende ki model siyah mermer desenli 
Unisex olduğu için herkes kullanabilir
Ürüne bakmak için TIK TIK


Saatlerin su geçirmez olması çok iyi 
Diğer modeller de  mutlaka göz atmalısınız


Saatler böyle özel paketlerde geliyor
Ben paketi saklayacağım çantama koyacağım zaman aklım kalmaz


Aksesuar ile başlamışken öyle devam edelim
Gözlük çeşitliğinin de saatler kadar fazla olduğunu söyleyebilirim
Bunlar en çok satan  modeller
Unisex model 


Gözlükler bu şekilde kutularda geliyor
Keseden şık korumaların içine yerleştirilmiş


Zarar görmemesi için içine koyup muhafaza edebilirsiniz
Şimdi modellere bakalım




400 uv korumalı 
Parlaklığını koruması için yanında gelen özel mendili ile temizlemek gerekiyor
Kod: APSS012201



Uv 400 korumalı 
Kod:APSS025101
Gözlüklere bakmak için TIK TIK


Son 2 senedir hiç olmadığım kadar kolonya ile haşır neşir olmuşumdur
Eminim sizde öylesinizdir
Klasik kolonyaların ötesini arıyorsanız hem çanta boyu hemde büyük boy seçenekleri var
Büyük boy cam şişe de 
Küçük ise plastik spreyli

Bende ki Lemon Bloom daha bir çok koku seçeneği var
Ve asla kolonya gibi değilde sanki parfüm sürmüşsünüz gibi muhteşem !


Kokulardan devam edelim
Kadın ve erkek 2 efsane koku bırakıyorum size



Dolcedorme Legend inanılmaz kalıcı odunsu,baharatlı bir koku
Erkek arkadaşınıza veya eşinize hediye alma fikriniz varsa ikinizin de bayılacağına eminim
Markanın en çok satan parfümlerinden
Şişe tasarımını da çok sevdim
90 ml 

İçeriği 

Üst notalar;greyfurt,kişniş,fesleğen
Orta notalar;zencefil,kakule,portakal çiçeği
Alt notalar;amber,tütün,sedir


Omodeo Sense 50 ml
Cam şişe tasarımlı çiçeksi bir koku
Dün hem tenime hemde kıyafetime sıkmıştım 
Bugün hala buram buram kokuyor
Boğmayan ama çokta fresh olmayan çiçeksilerden
Her mevsime uyan bir koku

İçeriği
Yeşil mandalina,su yasemini,zencefil çiçeği,vanilya,tuz,amber,kaşmir ağacı,sandal

Ben genel olarak hep vanilyalı kokular tercih ederim
İlk defa bir parfümde tuz kullanıldığını gördüm
Siz daha önce gördünüz mü ?



Son olarak çantalardan bahsedelim
Bu gördüğünüz unisex laptop çantası farklı renkleri mevcut

Dış kısmında 2 farklı fermuarlı gözü var




Arka kısmı bu şekilde
Ben sadece laptop çantası olarak değil anne çantası olarak da kullanıyorum
Eşim de öğretmen olduğu için ortaklaşa kullanıyoruz :)
Dosyalar kağıtlar uzunluğundan ötürü rahat sığıyor 


İç kısmı bu şekilde
Laptop girişi ve diğer aksesuarlar için bölüm mevcut

Sadece laptop çantası değil klasikden spora bir çok farklı model bulunuyor 



Tüm bu ürünlere  Aqua Di Polo  web sitesi üzerinden bakabilirsiniz

Bunlar sadece benim kullandıklarım ama giyim gibi bir çok farklı kategoride birbirinden şık ürünlere ulaşabilirsiniz

Ürünlerini kaliteli ve ekonomik buluyorum 
Şuan %50 indirim varken değerlendirin derim

Sevgiler
XOXO







Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO