Ana içeriğe atla

La Roche Posay Sıkılaştırma Etkili Tonik

 Herkese merhabalar
1 aydan fazla zamandır kullandığım La Roche Posay'in meşhur gözenek sıkılaştırıcı toniğinden bahsetmek istiyorum


Ürün 200 ml gayet bereketli 
Ben Trendyol'dan satın aldım

Effaclar serinin temizleyicisi ve nemlendiricisi de var 
Üçünün birlikte kullanımı ile daha etkili olduğu söyleniyor
Bu toniğin o kadar çok iyi yorumu var ki 
Gerçekten de hakediyor

 
Temel içerikleri termal su,gliserin ve salisilik asit
İçeriklerini merak edenler için fotoğrafladım
Açıldıktan sonra 12 ay içinde kullanılması gerekiyor

Ben ilk önce her gün kullanıyordum
Cildimde hassasiyet oluştuğunu fark edince haftada 2 3 kereye indirdim
Gündüz değil gece uyguluyorum
Tüm cilt tipleri kullanabilir
Ergen ve yetişkinler için üretilmiş
Özellikle akne ve yağlı cildi olanlara öneririm

Gerçekten her defasında pamukta ki kiri gördükçe iyi ki almışım diyorum

 

Göz çevresi hariç haftada 2 yada 3 gün kullanıyorum
Genelde cildimi temizleyip peeling ve maske sonrası sürüyorum 
Gece serum gündüz nemlendirici kullanıyorum
Eğer dışarı çıkıcaksam mutlaka güneş kremi sürüyorum çünkü içinde salisilik asit var
Ne olur ne olmaz diyelim 

Genel olarak çok çok memnun kaldım
Gözeneklerin küçüldüğünü kısa süre içinde 
fark ettim
Mutlaka bittikçe alacağım bir ürün 
Eğer ihtiyacınız varsa mutlaka deneyin derim


Sevgiler

XOXO


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO