Ana içeriğe atla

Avon Supershock Çift Taraflı Kalem Far İncelemesi

Herkese yeniden merhaba 
Bu sene kışı gripsiz atlatıcam derken 2 gün önce grip oldum bu havalar hepimizi mahvetti.Burnum akıyoo ateşim var halsizim ama sizlere yazı yazmadan duramadım.Bugün sizler için daha önce aldığım ve çok severek kullandığım Avon Supershock kalem fardan bahsedicem
 Avon'un renkli kozmetik ürünlerini çok begenerek kullanıyorum 
Bu farı daha önce kuzenim de görmüştüm katalogta indirime düştüğü an alıp denedim ve o günden beri favorilerim arasında

Benim en sevdiğim tonlar kahve ve altın rengi tonlarıdır
Nerdeyse yaptığım tüm makyajlar bu renklerle oluyor

Kalem farın bir ucu cream dream diğer ucu chocolate melt
Başka renkleri de var

 Bittikçe kalem traşla açabiliyorsunuz yumuşak yapısı sayesin de kolay uygulanıyor
Kalıcılığı iyi göz kapaklarına bulaşma yapmıyor

 Renkler bu şekilde chocolate melt rengini daha fazla kullanıyorum
Fiyatını tam hatırlamıyorum yalnış bilgi vermek istemiyorum
Umarım yazıyı begenmişsinizdir 

Avon İçin TIK TIK

Herkese güzel haftasonları diliyorum aman dikkat sizde benim gibi üşütüp gribe yakalanmayın

Sevgiler 

XOXO

Yorumlar

  1. Kuzum benimde kalem farlardan favorim kesinlikle bu aynı tonlarda makyajları hemen hemen her gün tercih ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bu kızı niye bu kadar seviyorum diyorum canım benim :* :):)

      Sil
  2. renkler çok hoşmuş kahve tonlarını çok seviyorum :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende canım bütün yaptığım makyajlar neredeyse hep bu tonlarla:):):)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO