Ana içeriğe atla

Watsons I Love Serisi Favoriler

Herkese bir pazar gününden merhabalarr
Bugün benim Watsons I Love Serisi favorilerimi inceliyeceğiz
Sizin en sevdiğiniz kokular hangisi ?
Duş Jellerini mi seviyorsunuz yoksa vücut losyonlarını mı ?
Yoksaa lipbalmlar mı ?
Yorumlarınızı bekliyorum
 I Love serisinin en yeni üyesiyle başlamak istiyorum
Raspberry & Blackberry en sevdiğim kokular bir araya gelirse dayanamam hiç
 Ambalajı diğerlerinden farklı 
Şuan Strawberries & Milkshake ikilisini kullanıyorum
Bittiği gibi böğürtlenliye başlamayı düşünüyorum

Kokular o kadar güzelki içicem birgün diye korkuyorum cidden
Coconut & Cream inanılmaz derecede hindistan cevizi kokuyor 
İçlerinde en çok kokusunu veren o sanırım
arada kapaklarını açıp kokluyorum

Imm mis miss kokuları geldimi kızlarr

 Strawberries & Milkshake serisinden kullandıklarım
Duş jeli,vücut losyonu ve el kremi

Hepsini çok severek kullanıyorum diğerlerinden neden almadın derseniz bunların bitmesini bekliyorum şahsen koyucak yerim kalmadı artık
Misler gibi çilek koksun vücudum ellerim derseniz bu seri tam sizlik

 Ambalajları olsun kokuları olsun harikalar renkli olmaları da ayrı bir hoş
Birde bu ürünler konuşuyor nasıl yani diyeceksiniz
Şöyle ki kullanma talimatı bölümünü okursanız anlarsınız

Beni eline dök nazikçe okşa,beni gözüne kaçırırsan hemen bol suyla yıka vs.bu şekilde anlatışmış çokta cici olmuş

Severek kullandığım lip balmların arasına giren I Love Raspberyy & Blackberry lip balm dudakları nemlendirirken ortasında ki kalp sayesinde hafif pembemsi bir renk veriyor kokusundan bahsetmeme gerek yok heralde
Lip balmı yakından incelemek isteyenler için daha önceki yazım TIK TIK


 Benim I Love serisi favorilerim bunlar kızlar peki sizinkiler neler?
Hangi ürünleri sevdiniz veya sevmediniz 
güzel yorumlarınızı bekliyorum

Watsons İçin TIK TIK

Umarım yazımı beğenmişsinizdir hepinizin güzel pazar günleri geçirmesini diliyorum
Hayatta hiçbir şeyin sizi üzmesine izin vermeyin
Hepiniz çok değerlisiniz

Sevgiler 

XOXO
 

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO