Ana içeriğe atla

Pure Beauty CC Krem Deneyimim

Herkese haftanın dördüncü gününden merhaba
Bugün blogumun konuğu herkesin merak ettiği Pure Beauty CC Krem
Hakkında bir çok yazı okudum çok yanlış kullanımlar gördüm
İyi bir araştırma ve deneyim sonrası görüşlerimi sizlerle paylaşmak istiyorum.
Öncelikle merak edilen sorunun cevabını veriyim BB krem ile CC krem arasındaki fark nedir?

BB Krem (Blemish Balm)
  • Cilt problemlerini kontrol altına almaya yardımcı olur 
  • Güneş koruma faktörü vardır
  • Sivilce tedavi etme özelliği vardır
  • Gözenek Küçültme özelliği vardır
  • Nemlendirme özelliği vardır
CC Krem(Color Correcting)
  • Cilt tonundaki eşitsizlikleri giderir
  • Cilde bakım yapar
  • Cildin doğal parlak görünümüne kavuşmasına yardımcı olur
  • Düzenli kullanımla cilt lekelerinin önüne geçer
  • Güneş koruma faktörü vardır
  • Nemlendirme özelliği vardır
  • İçeriğindeki Q10,Pro Filaggrin,Syn-Coll gibi içerikler sayesinde anti-aging özelliği vardır
Neyin ne olduğuna baktığımıza göre Pure Beauty CC Kreme geçebiliriz
 Kutusunu çok beğendim pembe olması ayrı güzel pembe takıntımı bilmeyen kalmadı sanırım
Özelliklerine ve vaatlerine gelirsek
İçeriğindeki pembe çiçek kapsülü ile kırmızı görünüm önleyici inci teknolojisi sayesinde cilt tonunda ki eşitsizlikleri gidermeyi hedefliyor
Ayrıca nemlendiriyor ve 30 PA++ ile güneşten koruyor

Ben Nasıl Uyguluyorum?
  • Fondöten gibi düşünün her makyaj yaptıgınız da CC kremi kullanmayı unutmayın.
  • Düzenli kullanımı çok önemli
  • Ayrıca krem sürer gibi yayarak değil tamponlayarak uygularsanız kapatıcılık özelliğinden daha fazla yararlanırsınız.
  • Ben parmaklarımla sürmeyi tercih ediyorum parmak ısısıyla daha iyi uygulandığını düşünüyorum
       İki rengi mevcut 
  • İvory(Açık Renk)
  • Natural(Koyu Renk)
Bendeki Natural ten rengime cuk oturdu.Buğday tenliyseniz kesinlikle bu rengi tercih edin.Çok fazla kapatıcılık özelliği yok isterseniz fondötenin altına baz olarakta kullanabilirsiniz.

Çok hafif yüzde ağırlık hissi yaratmıyor.Yağlı bir cilde sahipseniz pudrayla sabitlemeyi unutmayın.İçerisindeki ufak ışıltılar sayesinde cilde parlak ve canlı bir görünüm kazandırıyor.

Açıkcası bana BB krem mi CC krem mi diye sorarsanız ben kesinlikle CC krem derim.
Çünkü BB kremin nerdeyse tüm özelliklerini taşıyor

İki fotoğraftada ürün yüzümde var sadece ışık farkını göstermek istedim asıl görünümü sağ tarafta ki gibi


Kısaca BB krem kozmetik üründür ama cilt bakımıda yapar
CC krem ise cilt bakımı ürünüdür ama kozmetik amaçlıda kullanılır

Düzenli bir şekilde kullanmaya devam edeceğim çünkü benim cildimde renk eşitsizlikleri çok fazla ve inanılmaz rahatsız oluyorum bu durumdan.Sonuç alana kadar ürüne devam edeceğim yani 

 Ürünün fiyatı 27 TL civarı
Watsons mağazalarında bulabilirsiniz

Watsons için TIK TIK 

Umarım yararlı olmuştur yazım hertürlü sorularınızı yanıtlarım kızlar yorumlarınız benim için çok değerli
Hepinize kucak dolusu öpücüklerr

Sevgiler

XOXO

Yorumlar

  1. Çok severek kullanıyorum cc kremi :)
    Çekilişe bekleriz http://kalemruj.blogspot.com.tr/2014/03/erken-kalem-ruj-cekilisi.html :)

    YanıtlaSil
  2. Mrb bu kremi göz altımıza da sürebilir miyiz acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar :)
      Çoğu zaman fondöten sürmüşlüğüm olmuştur birçok Youtuber da sürüyor bir sorun olucağını sanmıyorum :)
      Ama her zaman göz altı kapatıcısı sürmek daha iyidir :)

      Sil
  3. Merhaba ben bu ürünü aldım fakat eve gelince cok dikkatli bakildiginda hafif simli olduğunu fark ettim. sizdede aynisi var mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar
      Evet cok hafif sim içeriyor parlaklık vermesi acısından ama rahatsız edicek bir görüntüsü yok bence

      Sil
    2. peki pure beauty pomegranate antioxidant exfoliating gel kullandiniz mi?

      Sil
    3. Hayır kullanmadım bir bilgim yok :/

      Sil
  4. merhabalar acaba baz niyetine göz kapağına ve altlarına sürülürmü acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ocak ayından beri cevap bekliyorum :(((

      Sil
    2. Merhaba kusura bakmayın coğu yorum gözümden kaçtığı için cevap veremiyorum.Ben göz altlarıma uyguluyorum çoğu zaman bir problem yaşamadım.Ama göz üzerine baz olarak uygulanmaz.Sevgiler

      Sil
  5. merhaba büşracııım bu cilde parlaklık sağlıyor değil mi?

    YanıtlaSil
  6. Yağlı karma cilde sahip olanlar için güzel diyende var değil diyende hangisi doğru anlamadım.Birde beyaz tenli olup natural rengini alıp daha çok beğenilmiş senin fikrin ne acaba?
    Şimdiden tşk:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yağlı ve karma cilde sahip olanların bb yerine cc kullanmasını daha doğru buluyorum ben.Benim cildim sarı alt tonlu buğday tenliyim natural kullanıyorum.Renk seçeneği tamamen sizin zevkinize kalmış

      Sil
  7. Merhaba Büşra hanım. Ben bir erkek tiyatro oyuncusuyum bazen sahnede çok sıcak bastığında yüzüm de kızarıklık oluşuyor. Acaba bu cc krem benim i.in de etkili olabilir mi? Yani erkeklerde kullanabilir mi? Şimdiden cevabınız için tşk ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba
      sıcak bastığımda yüzümde kızarıklık oluşuyor demişsiniz farklı reaksiyonik bi durum yok ise kapatıcılığı yüksek fondotenler size yardımcı olacaktır.Cc kremlerin kapatıcılık özelliği sizin isteğinizi karşılamaz.

      Sil
    2. Peki Büşra hanım yüksek fondoten markasını önerebilir misiniz?

      Sil
    3. http://www.clinique.com.tr/product/1599/13188/Makeup/Foundations/Redness-Kzarklk-Kart-Fondten-SPF-15/Probiotik-Teknoloji/index.tmpl bu linkteki fondotene bakabilirsiniz

      Sil
  8. Büşra hnm bnde utaninca kızarırim sizce bu cc krem çözüm olabilir mi?

    YanıtlaSil
  9. Merhabalar Büşra Hanım.Ya merak ettim de erkekler de kullanabilir mi bu cc kremi sizce bi sakıncası var mıdır? Cevap verseniz sevinirim. Mutlu noeller...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullanabilirsiniz sakıncası olacağını düşünmüyorum iyi yıllar diliyorum

      Sil
  10. Bu markanın göz altı kapatıcısı var mı acaba bilginiz varmı

    YanıtlaSil
  11. denenebilir bi ürün gibi gözüküyor ^^

    YanıtlaSil
  12. Selam kızlarr! Benimde artık bir bloğum var. Ürün hakkındaki detaylı incelememi merak ediyorsanız sizi bloğuma alalım 😌

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO