Ana içeriğe atla

Anneler Günü Hediye Seçenekleri

Herkese yeniden merhabalar
Anneler günü yaklaşırken yine o büyük soru ile karşı karşıyayız
Anneler gününde ne alınır?
Özellikle korona günlerinde moralleri bozuk olan annelerimizin yüzünü bir nebze de olsa güldürebilmek için sizlere liste hazırladım
Hep birlikte seçeneklere göz atalım

1.Güneş Gözlüğü


Benim annemin en sevdiği aksesuarlardan biri güneş gözlüğüdür.
İlk seçeneğimiz bu olsun
Solaris sitesinden güvenilir orjinal güneş gözlüğü seçeneklerine bakabilirsiniz.İndirim bitmeden yakalayın derim

 Ray-Ban






2.Türk Kahve Makinesi


Karaca her ne kadar belli ürünlerde başaralı olmasa da yeni çıkan türk kahve makinesine bir şans verilebilir diye düşünüyorum
İnanın anne olduktan sonra kahve daha da bir tatlı gelmeye başladı
Anneler ah evet seslerinizi duyar gibiyim

588.22  liradan  399.99 liraya düşmüş
9 taksit seçeneği ile


3.Süpürge Makinesi


Her ne kadar kulağa klişe geliyor olsa bile 
Şuan Dyson süpürgem olmasını çok isterdim
Hem bebek hem ev işleri insan çok yoruluyor
Hatta keşke ilk başta süpürgemi Dyson alsaydım diyorum
Kablosuz olması emiş gücü herşeyi ile muhteşem bir süpürge
Sitelerinde vade farksız 12 taksit uyguluyorlar
Gönlüm son çıkan v11 den yana olsada pahalı geldiği için V10 ve V8 de canımdır

V10


V8


4.Çanta


Çanta tabi ki her kadının yüzünde tebessüme sebep olacak bir seçenek









5.Takı


Bir çift mücevhere kim hayır der demek isterdim Bihter Ziyagil olsa idim 
Ama Swaroski'de muhteşem seçenekler var


Küpeler için TIK TIK


Sonsuzluk bileklik için TIK TIK


Daha uygun seçenekler için So Chic

Tektaş Gümüş Kolye TIK TIK


Gümüş bileklik için TIK TIK


6.Kozmetik Ürünler


Benim annem bakımı çok sever diyenler için losyonlar,parfümler,makyaj ürünleri


Bath And Body Works iyi bir seçenek olabilir
Özellikle hediye setlerini çok seviyorum


7.Giyim


Giyinmeyi kuşanmayı kim sevmez ki
Dışarı çıkamasak bile giyinip süslenmek her zaman çok daha iyi hissettirir






Ayrıca Waikiki'de tesettürlü annelerimiz içinde çok şık seçenekler var 


8.Fincan Seti


Yine klasik gelecek ama gerçekler değişmez
Kahve makinesi demiştik ee fincan olmadan olur mu ?
Gelecek olan güzel günlerde sevdiklerimizle köpüklü kahveler içmek için 










9.Dekor Ürünleri


Evde yakılan minicik bir mum bile havanızı değiştirebilir
Hangi anne evini dekore etmeyi sevmez ki

Otantik seven annelerimiz için 


Bu da sunumcu annelerimiz için


10.Teknolojik Ürünler


Çağ teknoloji çağı 
Artık annelerimiz sadece Facebook'ta takılmakla kalmayıp diğer her nimeti aktif şekilde kullanır hale geldiler

Hal böyle olunca biraz da birikmiş paramız var ise seçenekler çok oluyor


Samsung Galaxy A20S 32 GB
1600 tl






Müzik olmadan temizlik yapmam diyenler burada mı ?
Apple 899 tl



Yemek yaparken Yemekteyiz'i kaçırmak istemeyen annelerimiz için
Vestel 24.60 Led TV


Başta yeni anne olarak kendimin,anneciğimin ve tüm annelerin anneler gününü kutluyorum 

İyiki varsınız hep var olun

Sevgiler

XOXO



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO