Ana içeriğe atla

New Well Makyaj Ürünleri

Herkese merhabalar
Geçtiğimiz günlerde New Well markasından bir paket aldım
 Almayı düşünenler için ürünleri tek tek denedim
Benimde yeni tanıştığım bir marka


İlk olarak markanın reklamlarda gördüğümüz meşhur rimeli ile başlamak istiyorum


İçerisinde 7 farklı bitkisel öz bulunuyor
Avakoda Yağı
Macadamia Yağı
Tatlı Badem Yağı
Kızıl Yonca Ekstratı
Argan Yağı
Keratin
E-Vitamini
Rimelin amacı güzel görüntünün yanı sıra bakım yapmak ve beslemek
Yani uzun süre kullanıp öyle yorum yapmak gerekiyor


Ben rimeli 2 kat uyguladım
Makyaj yapıp uygulayacak olsam kat sayısını arttırırım


Markanın 3 lü aydınlatıcısı mevcut
Eskiden daha fazla ürün kullanırken artık rimel,fondoten ve aydınlatıcı kullanıyorum
Aydınlatıcı benim için çok önemli 


Ev ışığı ve yoğun ışık altında ayrı ayrı çektim
Baz ve fondöten kullanılarak daha yoğun bir görüntü elde edilebilir diye düşünüyorum


Dürüst olmak gerekirse kapatıcı üzerinde biraz daha çalışılmalı diye düşünüyorum
Topak görüntünün önüne geçilmeli ve etkisi biraz daha yoğun olmalı
Bende ki rengi D-112



Doğum sonrası cildim bayağı bir kurudu benim 
Göz çevresi de aynı şekilde tabi
Nemlendirici sürüp tekrar denemek lazım


Herkesin çok sevdiği ama benim bir türlü sevemediğim makyaj altına sürülen matlaştırıcı bazlar
Yada gözenek kapatıcılar 
Siz nasıl derseniz artık


Sadece özel bir yere gidersem tercih ettiğim ürünlerden 
Başarılı mı evet başarılı 
Sürdükten sonra biraz kurumasını beklemelisiniz 
Beklemeden fondöten sürülünce tam bir facia oluyor
Solda önceki sağda ise sonraki halini görebilirsiniz
Gözenekleri güzel kapatıyor


Markanın diğer övülen ürünlerinden biri yüksek kapatıcı özelliği olan fondöten 
Benim yine sevmediğim ama tabi ki özel günlerde tercih edeceğim bir ürün


Bunda da yine sürüldükten sonra beklemek gerekiyor
İyice emilmesi çok önemli
Fotoğrafları nemlendirici sürmeden çektiğim için topaklanma olmasını normal buluyorum
Bende ki rengi Silver 03

Neden nemlendirici sürmeden derseniz çünkü annelik :)



Pudra dokusu hoş ve yoğunluk bırakmıyor
Yoğun görüntü sevenler için eksi olabilir
Bende ki rengi NW22


Terracotta,allık,far nasıl kullanırsanız
Ben rengini ve yoğunluğunu çok beğendim
Bende ki rengi 143


Eyeliner mı diplenır mı ?
Ben kalem olanını tercih ediyorum 
Kullanmadan önce mutlaka çalkalayın yapısı bana biraz sulu geldi 
Üstte yayvan şekilde sürdüm
Altta ise ucunu kullanarak


Diplenır'ıda aynı şekilde ilk yayvan daha sonra ucu ile sürdüm
Ucunu kullanırken  tekrar batırmak gerekiyor
Kuruması için normalden biraz daha fazla beklemek gerekti


Gül kurusu deniyor sanırım bu renge
Rengini çok beğendim ama rujun yapısını çok kuru buldum ve sürerken zorlandım
Kalıcılık orta
Bendeki rengi D-174


Dudakta renkler çok farklı durduğu için kolumda da paylaşmak istedim
Yalnız iki fotoğraf arasında ki renk farkına bakar mısınız
Araştırma yapmadan Online ruj almak bazen hayal kırıklığı olabiliyor
O yüzden iyi ki biz varız değil mi ?

Kalem kullanmadan direk ruju sürerek paylaşıyorum
Rengini çok beğendim bu senenin moda renklerinden
Likit ama mat ve kalıcı değil ki bence böyle olması daha güzel
Piyasada ki çoğu kalıcı rujlar çıkmıyor ve gün sonunda işkence olabiliyor
Bende ki rengi D-204


Son olarak da markanın 24'lü far paleti var
12 mat 12 parlak renk içeriyor
Yalnız en güzel renklerden biri kargonun azizliğine uğramış


Mat renklerde kırmızı ve pembeyi çok başarılı buldum
Diğerleri biraz daha pigmentli olabilirdi diye düşünüyorum
Baz ve ıslak kullanım daha kaliteli bir makyaj sunacaktır


Simli olanları kesinlikle daha başarılı buldum
 Tabi ki gold olanlar favorim oldu
Pigmentleri matlardan daha başarılı

Ve bir yazının daha sonuna geldik
Umarım yazı faydalı olmuştur

Sevdiğiniz,sevmediğiniz ve denememi düşündüğünüz ürünleri yorum olarak yazabilirsiniz

Diğer New Well ürünlerini incelemek ve satın almak için sitelerine göz atabilirsiniz

Sevgiler
XOXO






Yorumlar

  1. Hi! This is my first comment here so I just wanted to give a quick shout out and say I genuinely enjoy reading your blog posts. Can you recommend any other Fashion Write For Us blogs that go over the same topics? Thanks a ton!

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO