Ana içeriğe atla

Atasun Optik I-Block Mavi Işın Korumalı Gözlük

Herkese merhabalar
Korona günlerinde teknoloji ile eskisinden daha fazla haşır neşir olunduğunu düşünüyorum.
Televizyon,telefon,tablet bilgisayar derken gözlerimize çok fazla yükleniyoruz.

İşte tamda bu zamanda gözlerimizi korumak için Atasun Optik de bulduğum I-Block mavi ışın koruyucu gözlüklerden bahsedeceğim


Ben karanlıkta televizyona bakamıyorum mesela 
İnanılmaz rahatsız ediyor o mavi ışın
Annemde telefonda aynı sorunu yaşıyormuş
Eminim sizinde aynı sıkıntılarınız vardır

Ekranlardaki mavi ışığı filtreleyen I-Block koruyucu gözlükleri,yorgunluğu ve mavi ışığa bağlı konsantrasyon kaybını azaltmayı amaçlıyor

Tek bir standart ürün değil seçenekleri mevcut




Bu gözlükler tıbbi cihaz değil koruyucu ürün olarak geçmektedirler
Her yüz tipine uygun ve dış görüntüsü çok şık
Çevremde gözü bozuk olmayan ama gözlük takmayı çok seven arkadaşlarım var
Hem aksesuar amaçlı hemde rahatlama amaçlı kullanabilirler.

Özellikle bilgisayar başında çok vakit geçiren ve çalışan kişilerin mutlaka kullanması gereken bir ürün olduğunu düşünüyorum.


Hangi mavi ışık bu yahu diyenler için 
Yayınlanan reklam filminde yansıyan ışığı görebilirsiniz
Takıldığında verdiği konfor ise oh mis 

Demem o ki gözlükleri takalım keyfimize bakalım 



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO