Ana içeriğe atla

NYX Soft Matte Lip Cream-Cyprus


 Herkese yeniden merhaba
Bugün ki konuğum neredeyse bitirmek üzere olduğum Nyx'in Soft Matte serisinden Cyprus rengi
Koleksiyon toplamda 20 renkten oluşuyor



Yapış yapış his bırakmayan uzun süre dayanan hemde mat görünümlü likit ruj arayışında iseniz şans vermeniz gereken bir ürün
Dudaklarınıza kadifemsi bir his veriyor daha önce böyle yapıda bir ruj sürmemiştim


İçerik kısmını görmek isteyenler için
Kalıcılığı var evet ama kremsi yapıda olduğu için diğer mat rujlar gibi çok dayanıklılık beklemeyin
Ama kremsi yapısına göre bence gayet dayanıyor
Ne mat rujlar gördük dağılmaz dediler dağıldılar


Fırçası ve sürümü çok rahat 
Rahatsız eden parfüm kokusu yok aksine hoş kokuyor
Bu rujun seveni kadar sevmeyeni de çok fazla
Çünkü her dudakta aynı durmuyor
Ben çok kuru dudaklara tavsiye etmiyorum 
Ne kadar kremsi yapıda da olsa bir süre sonra matlaşmaya başlıyor 


Benim dudağımda ki görüntüsü bu şekilde 
Biraz pembemsi çıkmış ışıktan dolayı o yüzden kolumda ki halini de paylaşıyorum


Tam olarak rengi dış tasarımı ile aynı
Ben diğer renklere de şans veririm 
Sizin sevdiğiniz renkler varsa önerebilirsiniz 

Gününüz güzel geçsin

Sevgiler
XOXO

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO