Ana içeriğe atla

Sleek 4'lü Aydınlatıcı Palet

 
Herkese merhaba
Bugün bloğumun konuğu ülkemizden çekilse de ürünlerini çok sevdiğim Sleek markasının 4'lü aydınlatıcı paleti


Lekeler için özür dilerim ne kadar sildim ise de çıkmadılar
Palette 4 renk mevcut

Platinum
Royal Gold 
Renaissance Gold
Antique Bronze


3 renk kremsi yapıda biri ise toz 
Sadece aydınlatıcı olarak değil far olarak da kullanabilirsiniz
Çok yoğun pigmentli ve kalıcılığı 10 üzerinden 9 diyebilirim


Tasarımı çok şık içinde büyük bir aynası var 
Ayrıca açıp kapattığınız da dış tasarımın kalitesini anlıyorsunuz
Çantada yer kaplamaması da bence artı bir puan


Bu fotoğrafta ışık patladığı için kontrast ile biraz oynadım
Ama renkler tam olarak bu şekilde 

Umarım ülkemize tekrar geri dönerler
Şahsen tüm ürünlerini çok seviyordum
Elimde kalanları kullanmaya devam edeceğim benimle uzun bir süre daha beraberler

Umarı yazıyı sevmişsinizdir
Gününüz güzel geçsin

Sevgiler
XOXO


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO