Ana içeriğe atla

BalKöpüğü Bursa'da Etkinliği Sponsorları

Herkese merhabalar
Bugün sizlere Balköpüğü Bursa'da etkinliğindeki sponsonsorlardan ve hediyelerinden bahsetmek istedim
Poşette ilk elime gelen Candia tepsi oldu.Çok modern ve kullanışlı geniş olduğu için rahatlıkla servis yapabiliyorum
Ayrıca sitesine bir göz atmanızı şiddetle tavsiye ederim muhteşem ürünler var

 İkinci elime gelen ürün Bambum'un bu muhteşem bıçağı oldu
Bambu ağacından yapılan bu bıçak meyve ve sebzeleri doğrarken vitaminleri öldürmüyor.Suya dayanıklı ve şişme yapmıyor sitesinden mutlaka bakmanızı öneririm

 Aspire bence yüzyılın içeceği neden mi ?
Tadı inanılmaz güzel,gazlı içecek diyor ama çok hafif ve aynı zaman da Aspire içerken bir yandan kalori yakıyorsunuz
Tabi ki içinde şeker yok ayrıca yaban mersini sevenlerin vazgeçilmezi olucak
Kutu başına ortalama 200 kaloriye kadar yakabiliyorsunuz
Gratis ve Carrefour mağazaların da bulabilirsiniz


Etkinliğin ana sponsoru Pakmaya bizlere bir kutu dolusu ürün hediye etmiş
Bu kutunun için de neler neler yok ki 

Neredeyse tüm mutfak ihtiyaçlarımızı Koroplast karşılamış
Özellikle kokulu çöp torbalarına bayıldım pis kokuyu bastırıp yerine çilek ve lavanta kokusu yaymasına tam puan


Kozmetik görünce dayanamayız biz tabi ki Note kutusunu görünce gözlerim parladı
Çok yakında blogda yer alıcaklar

Similar Parfum yeni tanıştığım ve çok hoşuma giden bir ürün oldu
Kokular yoğun ve uzun süre kalıcı

 Sevgili Mumyak ise bizlere çiklet kokulu mumlarından göndermiş Hem koku hem de görüntü harika kullanmaya başladım bile


Çok sanşlıyım ki bana taşlı kurdaleli bir neşeli bileklik denk geldi
Bu güzel bileklikler Neşelik Bileklikler'den 


Etkinliğe de katılan Dermokil ailesi bizleri eli boş döndürmedi
Dermokil ürünleri çok seven biri olarak denemek için sabırsızlanıyorum


Revox yeni keşfettiğim bir marka At kuyruğu şampuanı hediye edilmiş
Sitesinden derin bir araştırma sonrası kullanıp deneyimlerimi sizlerle paylaşmak istiyorum

 Lotus Yayın Evi'nden Ömer Çoban'ın Aşk Yalnızlık Mıdır ? kitabı bana çıktı 
İlk fırsatta başlayacağım 



Husnadan'ın gönderdiği bu servisler çok cici çeyize saklandı 
Sevgili Work Wonders'ın gönderdiği lavanta kokulu taş ise hemen kullanılmaya başlandı

Artebella'nın gönderdiği transfer desenleri nerede kullansam nasıl yapsam diye günlerdir düşünüyorum
İnanın kullanmaya kıyamıyorum


Artebella'nın diğer bir süprizi bana çekilişte çıkması oldu
Bu sade yastığa yaşanmışlığı benim katıcak olmam harika bir şey


Sevgili Otacı ailesi lavanta özlü doğal sabun ve argan yağlı el ve tırnak bakım kremi göndermiş
Argan yağlı bakım kremini uzun zamandır kullanıyorum ve etkisi mükemmel


Kozmobio ailesi Erboristica'dan ürünler göndermiş
Yeni tanışdığım bir marka oldu deneyip sonuçları göreceğiz

Caredolin Hidro su bazlı nemlendirici losyon çok övgü alan bir ürün 
Ben daha kullanmaya başlamadım ama memnun kalacağımdan emini.Çok yakında deneyimlerim sizlerle buluşacak

 İşte bu güzel etkinlikten geriye kalan güzel hediyeler bunlar
Her bir markaya ayrı ayrı teşekkürlerimi sunarım
Ayrıca Balköpüğü Bloga ve etkinlikte emeği geçen herkese tekrar tekrar teşekkür ederim

Sevgiler

XOXO

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO