Ana içeriğe atla

Pastel Pro Fashion Dörtlü Göz Farı 201

Herkese haftanın ilk gününden merhabalar
Geçen yazı da sonbaharın gelmesiyle beraber bordo rujlara döneceğimi belirtmiştim
Peki ya göz makyajı ?
İşte bugün sonbahara çok uygun bir paletten bahsetmek istiyorum sizlere
Pastel Pro Fashion 201 numara dörtlü göz farı blogumun bugün ki konuğu olucak
Toplam 6 farklı far paletiyle satışa sunuldu
Bendeki 201 numaralı far

Kullanmaya kıyamadığım farlara girdiği için yazısını yazmak bu kadar uzun sürdü
Ciddiyim makyaj masamın baş ucuna koydum bi hafta boyunca gidip gelip açtım kapattım kokladım dokunmadan yeniden yerine bıraktım
Çok beğendiğim ürünlere bunu yapmak gelenek gibi oldu

Ambalajı çok şık olmuş 
Far kapağının açılıp kapanmasını beğendim tırnak kırılma durumu yaratmıyor

Vee kapağı açıp renklere bir de yakından bakalım
Soft toprak tonları bir arada bütünleşmiş
Farların kokusunu çok beğendim

Farlar da en uyuz olduğum şey topak topak olması ve dökülmesidir
Bu far paletin de en beğendiğim özelli kadifemsi yumuşaklıkta olması

Pigment konusunda da bir o kadar başarılı olduğunu düşünüyorum
Sadece tek bir dokunuşta ki yoğunluk inanılmaz güzel

Altta ki iki renge birer dokunuş yapalım

Üstte ki iki renge dokunuş yapalım
Gördüğünüz gibi sadece birer kere dokunuş yaptım 

Renklerin bütününe şöyle bir bakalım
Ben herşeyi le kusursuz bir palet olduğunu düşünüyorum
Pigmentasyon derecesinin yüksek olması,topaklanma ve dökülme sorunu yapmaması,sürerken kolaylık sağlaması,rahatsız edici bir koku bulundurmaması ve en güzeli de fiyatı

15 liraya daha güzel bir far paleti düşünemiyorum açıkcası

Umarım yazı faydalı olmuştur kızlar
Ürünü Pastel mağazaların da bulabilirsiniz

Sevgiler

XOXO

Yorumlar

  1. Eğer toz problemi yaşatmıyorsa, harika ötesi bir palet diyebilirim, çok amaçlı çok kullanışlı tonlar bunlar, ben bayıldım..
    ellerine sağlık yazı için...
    lifeofyasmina.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim canım teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Yazının aynısı bu sitede paylaşılmış zaten?
    http://modajubb.wordpress.com/2014/10/11/pastel-pro-fashion-goz-fari-201-4lu/

    YanıtlaSil
  3. Canım linki verdiğin için teşekkür ederim bıktım artık bu sahtekarlardan hemen şikayet edicem

    YanıtlaSil
  4. Hata senin ama Büşra , at nalı gibi kocaman ismini fotoların üstüne yazman lazımmış.İyi niyetli davranıp , renkler ve palet net görünsün diye davranmamak mı gerekiyor illa ki ? Bu emek hırsızları nasıl rahat ediyorlar acaba.Şikayet konusunda hep beraber hareket edilmesi daha etkili olursa bizler de şikayet edelim.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim hukiki islem baslaticam zaten destegin icin tesekkur ederim bir de uste cikip beni tehtit ediyor ahlaksiz ben onun yazisini calmisim gibi davraniyor :)
      Yazinin tarihini falan one cekmis ayrica fake hesaplar acip benim adima paylastigin icin tesekkur ederim tarzi bir yorum da bulunmus prof hirsiz bunlar onlerinin kesilmesi lazim

      Sil
    2. Kesinlikle ne yapılması gerekiyorsa yapmalı.Çünkü burada adice bir emek hırsızlığı var ve bugün senin başına gelen herhangi birimizin de başımıza gelebilir.Senden çaldığı yazıya imalı bir yorum yazmıştım.Tekrar baktığımda yazıyı beğendiğime dair bir yorumum vardı sayfada.Yine yorum yazdım ve bu sefer ekran görüntüsü aldım bakalım yine değiştirecek mi yorumumu.Konuyla ilgili elimden ne gelirse ben de yapmaya hazırım.

      Sil
    3. Aynen canım kim yorum yaparsa yazıyı değiştiriyor fake hesap açıp yorum yapıyor.Gerçekten desteğin için teşekkür ederim blogunun kapatılması için elimizden geleni yapıcaz

      Sil
  5. Bende onun Pembesini aldım kızlar bakmak isterseniz
    http://tembelprenses.blogspot.com.tr/2016/12/pastel-pro-fashion-far.html

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO