Ana içeriğe atla

Balköpüğü Bursa'da Etkinliği

Herkese yeniden merhabalar
Bugün sizlere geçtiğimiz pazar Almira Otel'de Sevgili Balköpüğü Blogun yani Gizem'in Pakmaya sponsorluğu ile gerçekleşen muhteşem etkinliğinden bahsedeceğim

 Mywishevent'ın hazırladığı şu muhteşem masaya bakar mısınız
Etkinlik sonuna kadar gerçekten gözümüzü alamadık

Detaycı bir insan olarak her detayı sizlerle paylaşmasam olmazdı
Gerçekten herşey özenle seçilmiş düşünülmüş

 Evet biliyorum kızlar çerçeveye biz de bayıldık

Poti Kr Organizasyonun hazırladığı köşe çok cici olmamış mı kızlar

 Etkinlik için birbirinden lezzetli ikramlar hazırlanmış
Hem gözümüz doydu hem karnımız

 Servislerimiz çok sevimliydi 
Hatıra olması için eve götürdüm


 Sevgili Gizem bizler için Balköpüğü ile daha çok okunan adlı bir workshop hazırlamış
Sayesinde bilmediğimiz birçok konu hakkında bilgi kazanmış olduk
Gerçekten yüzlerce kez emeğine sağlık diyebilirim 

 Hazır fırsat bulmuşken yazılarımı çalan kişilerle ilgili bir soru sordum
Ben cevabımı aldım içim rahat hit yapmayan bloglarınızla emek hırsızlığı yapmaya devam edebilirsiniz

 Cansucakarpartyorg'un hazırladığı enfes pasta ve cupcakeler eminim salondaki herkesin odak noktasıydı


Pasta kesildikten sonra bize dağıtılan numaraların neden olduğunu anladık
Herkes çekiliş ile birbirinden güzel hediyeler kazandı
Ve tabi ki etkinlik için sponsor olan markalarla dolu bir poşet herkese hediye edildi

 Sunumdan sonra üstünü değişen Balköpüğünün bu haline hayran kaldık
Tam bir prenses olmamış mı sizce de

 Dermokil ekibide o gün etkinlikte bizlere eşlik ettiler
Kızlara bakım yapıldı hepsi de çok memnun kaldılar

 Sevgili Gizem'e, Dafin Yaprağı'na,Yeşil Maviyle Yaşam'a ve emeği geçen herkese sonsuz teşekkürler
Herşey kusursuzdu sayeniz de yeni arkadaşlar edindik ve çok keyifli bir gün geçirdik

 Ve işte bizim masamız Ankara'dan gelen Nihan'la Makyaj ve bir türlü buluşamadığımız Krem Rengi ile yüz yüze tanışmak bugüne nasip oldu
Umarım günün güzelliğini biraz da olsa yazımla size yansıtabilmişimdir

 Ve etkinlikten hediye edilen ürünler ile yazımı bitiriyorum
Sponsorlar ile ilgili ayrı bir yazı hazırlayacağım


Gününüz güzel geçsin


Sevgiler

XOXO

Yorumlar

  1. Yorumların ve paylaşımın için çok teşekkürler :) Çok mutlu oldum beğenmene :) Umarım daha geniş zamanda sohbet de edebiliriz :)
    Sponsor yazını ben ve sponsorlarımız sabırsızlıkla bekliyor olucaz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben herşey için tekrar teşekkür ederim.Bende daha geniş bi zaman da sohbet etmeyi çok isterim :) Güzel yorumun için teşekkürler :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO