Ana içeriğe atla

Palladio Cotton Candy Lip Balm

Herkese merhabalar
Buz patenine geri döndüğüm için bloğuma fazla zaman ayıramıyorum kızlar
Ama her vakit bulduğum da deneyimlerimi yazmaya devam edeceğim
Bugün sizlere Palladio ailesinin güzel lip balmlarından birinden bahsetmek istiyorum
 Üzerinde yazdığı gibi bitkisel özlü renkli dudak balmı
Kullandığım günden beri ciddi anlamda dudaklarım daha yumuşak ve pürüzsüz bir hale geldi


Vitaminler ile zenginleştirilmiş içeriği dudakları beslerken papatya,avokado extract,shea butter, hindistan cevizi yağı,sunflower seed oil ve içeriğindeki bir çok bitki özleriyle dudakları nemlendirir ve Doğal UV Filtresi ile güneşin zararlı ışınlarına karşı koruma sağlar

 Bendeki cotton candy 
Daha bir çok renk seçeneği var
İçerisinde hafif simler sayesinde parlaklıkta sağlıyor

Dudakta duruşu bu şekilde
Ben çok ama çok sevdim yaklaşık 2 haftadır kullanıyorum ve çantamdan hiç ayırmıyorum
Kış aylarına yaklaştığımız şu günler de mutlaka kullanmanız gereken bir ürün 

Palladio ürünlerini seçkin eczaneler de bulabilirsiniz
Umarım yazıyı beğenmişsinizdir
Hepinize mutlu hafta sonları diliyorum

Sevgiler

XOXO

 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO