Ana içeriğe atla

Bershka 2014 İlkbahar-Yaz Koleksiyonu/Gözüme Çarpanlar

Herkese merhaba
Dün her zaman yaptığım gibi yine hangi mağazaya ne gelmiş diye bakındım
Zaten hep alışveriş yaptığım belli mağazalar vardır kolay kolay değiştirmem

Bershka çok cici şeyler getirmiş özellikle bikinilerden gözüm kaldı.Tam yazlık renkler pastel ve neon bu sene yine çok tutulucak

3 yeni koleksiyondan gözüme çarpanları sizler için seçtim hep beraber bakalım beğenelim birbirimize fikir verelim
I Love Tropicalia koleksiyonu fazla benlik değil sevmediğim tonlar ve giysiler var.

 Bu tişörtü çok beğendim en sevdiğim renkler bir arada üstelik fiyatıda çok uygun.Birde Allah aşkına şu altta ki taytın iğrençliğine bakar mısınız ?
Üstüne para verseler yinede giymem

Yüksel bel şortlar bu yaza damgasını vurucak benim gibi bacak boyunuz kısa ise kesinlikle bu şortları tercih etmelisiniz

 Makrame çantaya içim gitti ama çok pahalı buldum

Diğer bir koleksiyona geçelim.Burda daha benlik şeyler buldum bakalım siz nasıl bulucaksınız

Bu şortu daha güzelini görmezsem büyük ihtimal alıcam
Fotoğrafta durduğundan çok daha güzel altta ki pembe kumaş inanılmaz şeker duruyor

Dantel detaylı üstlükler geçen senede çok modaydı bu senede aynı olucak gibi gözüküyor.
Siyah ve beyaz rengi var 

Bir dantel detayıda burda.Ayakkabının yan çizgilerinin mercan rengi olması ayrı bir hoşuma gitti rahatlık açısından bir denemek lazım

Göbek kısmından bağlamalı olan bluzlar zaten 2 senedir moda
Bu sene yine devamı geliyor.
Göbek yağlarını ne yapacağız kızlarrrr !!!

Evett gelelim dört gözle beklediğimiz bikini koleksiyonuna !
Daha önce hiç Bershka'dan bikini almamıştım
Alıp memnun kalan varmı ?

Renklerin güzelliğine bakın !
Ortada ki çok hoşuma gitti fırfırlı olması renginden bahsetmiyorum bile artık sizde bıktınız mercan mercan mercan !

Bikinin üstüne giyilen bu üstlükler çok hoş ama 40 TL verilecek bir durumu yok bence

Sevmediğim bir alt model ama yinede sizler için koymak istedim
Bu tarz modeller ile ben rahat edemiyorum basen kısmım biraz geniş olduğu için sanırım

Ortadaki modelin pembesini kafama koydum bakalım buraya ne zaman gelicek.Fırfır detayları çok hoş duruyor.

Mayokini hatasını bir kere yaptım bir daha olmaz.Koleksiyona komple yer verdiğim için koydum.Güneşlenirken damalı eşşek gibi olmamak için bence sizde tercih etmeyin

Ve son parçalarda bunlar bu kısımda benlik değil

Siz hangilerini beğendiniz?
Daha önce Bershka'dan bikini aldınız mı?

Yorumlarınızı bekliyorum kızlar sizin tavsiyeleriniz benim için önemli

Bershka İçin TIK TIK

Hepinize kucak dolusu öpücükler

Sevgiler

XOXO

 

Yorumlar

  1. Tayta iğrenç demişsin ama bence sende hiç zevk yok, ya da sende spor yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Görüşe göre değişir tabi ki Zülal ben popo kısmının duruşunu kastetmiştim

      Sil
  2. Gerçekten de taytın arka kısmı çok kötü duruyor. Bu sezon alınası birçok ürün varr :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen balım Merve'nin boxer yorumu çok hoşuma gitti :D Sorma sormaa bakıyorum içim gidiyo :)))

      Sil
  3. O tayt mı ya boxer sandım ben :D Ayrıca sectiklerin çok zevkli canım happines tişört cok tatlı dondurma gibiiiii <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha boxer güzelmiş :D Teşekkür ederim canım herkes aynı fikirde olmuyor Zulal fena haşladı zevksizmişim :D Zevksizsem ne işin var burda dimi ? :))

      Sil
  4. ben bershkanın bikinilerini çok seviyorum ama bikini altları pek bir rahatsız geldi bana bence sadece bikini üstü al ya da hiç alma :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi ya bak iyi oldu söylediğin şu fırfırlılara takmıştım kafayı:))

      Sil
  5. Ben pek bir şey beğenmedim sanırım. Zaten şimdi para dökmem yeni sezon ürünlerine. Temmuz'da güzel bir indirim yaparlar ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın canım aslında ama ben çok sabırsızım :)))

      Sil
  6. Bu kıyafetleri mstarda görmüştüm :D

    YanıtlaSil
  7. Mstardaki sevgilime bu kıyafetlerden önereceğim

    YanıtlaSil
  8. Mstardaki sevgilime önereyim bunları :D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO