Ana içeriğe atla

Bursa Blogger Bahar Buluşması Sponsorlarımız

Herkese haftanın ortasından merhaba

Pazar günü Kafeperest Kafe'de düzenlemiş olduğumuz etkinlikte birçok marka bizlere sponsor olup güzel ürünlerinden yolladılar

Bende sizlerle bu güzel ürünleri paylaşmak istedim
Özellikle merak ettiğiniz ürünler varsa onların deneyimlerini yazmak isterim

Blogger dostu Watsons bizlere merak ettiğimiz tüm ürünleri yollamış
Daha buluşmadayken hepsini kurcaladık birbirinden güzel ürünleri deneyimlemek için sabırsızlanıyorum
Watsons için TIK TIK

 Sevgili Fresh'n Soft bizlere bir torba dolusu ürün yollamış özellikle ilgimi çekenler mendil deodorant ve beyaz sabun kokulu misafir mendili oldu
 Fresh'n Soft için TIK TIK


 Aldido.com hepimiz bildiği gibi tüm ihtiyaçlarımızı bulabileceğimiz bir alışveriş sitesi
Heyecanla beklediğimiz markalardan biriydi saç maşalarını görünce hepimiz çok sevindik
Aldido için TIK TIK


Hc Hair Care Ovex'i tanımayan kaldı mı?
Hayatımda kullandığım en iyi saç maskesi ve temin ediyorum bir kere kullandığınızda bir daha başka markalara dönüp bakmayacaksınız
Hc Hair Care için TIK TIK


 Sevgili İpek Pamuk bizlere bir sene idare edecek kadar ürün yollamış
Hepside ihtiyacımız olan şeyler çok mutlu olduk kullanmaya başladım bile
İpek Pamuk için TIK TIK


 Ahh şu kolanyayı sizlere koklatmak isterdim nasıl güzell
Ayrıca çubuklu oda parfümüm bir harika açmaya kıyamadım uzun bir süre bakışıp canıma yettiği zaman kullanmayı düşünüyorum
Bargello için TIK TIK


 Plus Canvas'ın muhteşem tablolarını görünce çok mutlu olduk
Odamın hangi köşesine koysam bu güzelliği diye düşünmekteyim
Plus Canvas için TIK TIK


 Young Blood cicilerimi kullanmak için sabırsızlanıyorum
Birde şu makyaj çantası öldürdü beni çantama attım bile
Ayrıca Tevfik Bey bizler için göz kalemi getirmiş lacivert kalem ilk defa deniyeceğim
 Young Blood için TIK TIK


 İxora'nın parfümlerinin hastası olarak aileye yeni bir üyesinin daha eklenmiş olmasından çok mutluyum
İxora için TIK TIK


 Rapunzel Hair ailesinin bizler için gönderdiği çeşitli kokularda ki asetonsuz oje temizleme mendillerini kullanmak için sabırsızlanıyorum
Daha önce birçok blogger arkadaşımda görmüştüm ve şimdi deneyimleme fırsatım olucak
Rapunzel Hair için TIK TIK

 Lotus Kitap'ın gönderdiği bu kitabı yazın güneşlenirken okuyacağım bavuluma attım bile
Özellikle polisiye romanlar çok ilgimi çeker kitaba başlamamak için zor tutuyorum kendimi
Lotus Kitap için TIK TIK

 Orqanique hepimiz bildiği severek kullandığı bir marka
Buluşma için bizlere Vücut Kreması yollamış
Vucüt kreması daha önce tanışmadığım bir ürün inanılmaz güzel kokuyor rengide çok hoş ilk deneyimleyeceğim ürünlerden biri
Organique için TIK TIK


Raen'in daha önce damla sakızlı sabununu kullanmışım
İnanılmaz güzel sabunlar üretiyorlar 
Bizlere vanilyalı sabunlarından ve çok merak ettiğim Gül özlü Hidrolat toniklerinden yollamışlar 
Deneyimlerimi en kısa zamanda sizlerle paylaşıcam
Raen için TIK TIK


Ekoz Kozmetik evimiz havasını değiştirdi gönderdiği bu çubuklu güzel oda kokularıyla
Bendeki bambulu tavsiye ederim ferah ve çok değişik bir koku
Ekoz için TIK TIK


Doa kozmetik şampuan ve saç kremini geri dönüşümlü çantası ile birlikte göndermiş
Şampuanın sülfatsız olması ilgimi çekti
Krem ise çok değişik yapıda ikisinide kullanmak için sabırsızlanıyorum
Doa için TIK TIK


Cyrene ürünlerini sevmeyen yoktur sanırım
Toniğini merak edenler arasındaydım deneyimlerim kısa zamanda blogumda olucak
Cyrene için TIK TIK


 Ar Yıldız'ın göndermiş olduğu 3 üründen 1'i benim oldu
Çekilişle kazananları belirledik tam ümidimi kaybetmişken cezveyi ben kaptım
Ar Yıldız için TIK TIK


Bursa'nın biricik göz bebeği Müge'nin Dükkanı bizlere şirinmiş şirin cupcaklerinden hazırlamış
Eve geldiğimde kıyıp yedim ilk bir saat bakışmakla geçti ben değil tüm arkadaşlarım dahil
Müge'nin Dükkanı için TIK TIK



Chocchic'in gönderdiği bu güzel çikolatalaramı bakayım yoksa kitap gibi yapılmış ambalajına mı bakayım şaşırdım
Burçlarımıza özel yapılmış bu çikolatalar bizi mest etti asla atmaya kıyamam ben bunu
Zeynep Turan'ın notlarını yazılı olduğu çikolataları löp löp götürdüm afiyet ola
Chocchic için TIK TIK



Ve Ema Parti Tasarım Ailesi'nin günümüze renk katan mükemmel servis ve afişleri
Ema Parti Tasarım için TIK TIK 

Ev sahiplikleri ve ikramları için Kafeperest Lounge Kafe'ye çok teşekkür ederim

Bizi kırmayıp yanımızda olan tüm sponsorlarımıza sonsuz teşekkürler sayenizde inanılmaz güzel bir gün geçirdik

Sevgiler

XOXO

Yorumlar

  1. Çok güzel bir yazı olmuş, burdan her bir markaya sevgiler ❤️

    YanıtlaSil
  2. slm
    gfc:BERNA EYİGÜN
    https://www.facebook.com/berna.eyigun.9/posts/1407835519488486?stream_ref=10
    https://twitter.com/bernatetikeyign/status/456420061230555136
    https://plus.google.com/u/0/107908688546440892520/posts
    bernaeyigun@gmail.com sevgıler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO