Ana içeriğe atla

NYC Expert Last Oje/Bubblegum Pink

Herkese haftanın ortasından merhaba kızlar
Hava bugün güneşli,artık yavaştan ısınıyor havalar
Blogumun bugün ki konuğu Watsons sayesinde tanıdığımız NYC ojelerden Bubblegum Pink olucak
Bende Nyc ojelerden şimdilik 2 tane var ama koleksiyonu genişletmeyi düşünüyorum çünkü çok memnunum

Hızlı kuruması,rahat kullanışlı fırçası,renk derinliği ve fiyatı ojeyi cazip kılan özellikleri 

 Ön arka yüz analizimizi yapalım
Dış görünümü çok hoş tombiş bir oje yani bu
9.7 ml uzun süredir sürüyorum hala bitmedi
7 gün kalıcılık sağlıyor o kadar çok suyla iş yaptım bu hafta tek bir soyulma olmadı



Aslında daha canlı bir pembe fotoğraflarda tam rengini göstermemiş

 Siz nasıl buldunuz kızlar ?

Nyc ojelerden hangi renkleri kullanıyorsunuz?
Yorumlarınızı bekliyorum

Çekilişime katılmayı unutmayın 20 nisan son gün

Bu arada instagramda daha aktifim takip etmek isteyenler @busragencyy adıyla bulabilirler

Sevgiler

XOXO
 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO