Ana içeriğe atla

Victoria Secret Alışverişim

Herkese hafta sonundan merhabalar
Sizlere hafta sonuna yakışır güzel bir yazı hazırladım 
Hadi kahvesini,çayını alan gelsin
Dün benden mutlusu yoktu sanırım çünkü Victoria Secret siparişlerim geldi
Saatlerce kokladım kurcaladım netten açıp açıp baktım yorumlara
 Çok uzun zamandır istiyordum bu ürünleri
Malesef Bursa'da mağaza yok İstanbul'a gitmek gerek diyordum ki 
Nette dolanırken 3ka.com sitesini buldum
Aslında ondan önce bakımstore.com'a bakmıştım iki siteyi hemen karşılaştırdım
Bakımstore.com'da vücut spreyleri 27 lira
3.ka.com'da 23 lira hatta faturaya 22 lira diye yansımış
Durum bu olunca tabiki 3.ka.com'dan verdim siparişlerimi hemde kapıda ödemeli !!

Siparişlerim 2 gün içinde sorunsuzca elime ulaştı 
Kargoyu aldığım gibi evde dans etmeye başladım
Odamda ki en güzel köşeyi bebeklerim için ayırmıştım ve hemen yerleştirdim
Gidip gelip kokluyorum elimin altındalar burda hihi

O zaman sol baştan başlayalım tek tek incelemeye

İlk bebeğim herkesin çok methettiği Love Spell kokusu
Kiraz çiçeği ve şeftali karışımının muhteşem uyumunu bi aklınızdan geçirin 
Şeftali kokusu daha yoğunmuş gibi geldi ama baymayan hafif ve soft bir koku

250 ml boyunu parmak boyumla gösterdim
Şişelerine tav oluyorum birde ben Victoria Secret ürünlerinin
Bu arada kalıcığını sorarsanız çok fazla kalmıyor Esma'nın önerisiyle saçlarıma sıktım cidden saçta daha kalıcı


 İkinci bebeğim ahududu kokusunun manyağı olarak tabi ki seçimim Berry Kiss olucaktı
Berry Kiss vücut losyonu yabani ahududu ve cevizli şekerleme özlü muhteşem kokan bir losyon
 Ön arka yüz analizi 12 ayda bitirmem gerekiyormuş 12 ay dayanmaz bile bu bana sürekli sürüp duruyorum 
Ambalajları sizce de çok hoş değil mi ?
Üstü şişhane altı kaval şişeleri


 Duştan sonra misler gibi böğürtlen kokmak isteyenler mutlaka Berry Kiss tercihiniz olsun

İkinci vucüt losyonu tercihim Mango Temptation'dan yana oldu
Özleri mango nektarı ve ebegümeci
O kadar çok seçenek vardı ki inanın hangi birine saldırıcağımı şaşırdım
İlk denemek istediklerim bunlar oldu ama bunun devamı tabi ki gelicek 
Aklımda kalan o kadar çok vucüt losyonu ve sprey varki onları denemessem içimde kalır

Ön arka yüz analizimizi yapalım
Eğer sizde ilk defa Victoria Secret ürünleri alıcaksanız zevkime güveniyorsanız mutlaka bu ürünleri tercih edin pişman olmassınız

Yakından gözlemlediğimiz de böyle işte
Berry Kiss bana çok tatlı gelir daha soft kokulu bir ürün istiyorum diyenler kesinlikle Mango Temptation tercih etmeli

Ahhhh en çok istediğim en beğendiğim en sona saklandı
Senelerdir Youtuber'ların videoların da görüp görüp iç çekerdim herkesin mi odasında bundan olurdu
O aynalı parfüm tepsilerinin içinde gördükçe delirirdim

Samimi konuşmak gerekire kokusu umrumda bile değildi sadece ambalajına tutulmuştum
Hatta kendi kendime diyordum kokusu kötü bile olsa alıcam 
Ahh ne kötüsü bir taşla iki kuş hem muhteşem bi koku seçmişim hemde şunun şişesine bi bakın a dostlar

Kargo geldi delirdim abartısız bir saat hayatla bağlantım kesildi
İlk elimi attığım bu ürün oldu
Kokluyorum,sıkıyorum kapağını açıyorum kapıyorum çığlık atıyorum
Çok özelimi açtım ama neyse ahaha
Arkasında açıklama yazar falan sanıyordum çiçek desenli yapıştırmayı görünce çok hoşuma gitti

Hadi kızlar koklayın ımmm miss ya hihihi

Nette daha küçük gözüküyor ama aslında öyle değil
250 ml şişesi geniş plastik cam değil bende ilk başta cam sanmıştım
Kare kapağı öyle güzel ki 
Yaa ben bayıldım anladınız zaten şu yazılarımdan 
Ürünlerin altında orjinal fiyatları yazıyor bakınız 15 dolar

Charming & Fun yani diyor ki büyüleyici ve eğlenceli
Aynen bencede öyle büyülendim resmen
Frezya ve erik çiçeğinin muhteşem kokularından birleşmiş bu güzellik
Hafif ve tam baharlık bir koku

Aslında ben bunun simlisinden alıcaktım ama malesef kalmamıştı eğer sitede görürseniz banada haber verin kızlar 
Hazır yaz geliyor simli simli gezeriz bronz tenlerimizle

Evet gelelim alışverişimin ne kadar tuttuğuna
79 tl üzeri siparişlerde kargo bedava olduğu için kargo ücreti ödemedim 
Ama kapıda ödemeli aldığım için +5 tl ödemiş oldum
114.50 tl toplam ödediğim fiyat

V.Secret Mango Temptation Losyon 250 ml 22.03 tl
V.Secret Love Spell Mist 250 ml 22.03 tl
V.Secret Beryy Kiss losyon 250 ml 22.03 tl
V.Secret pink Charming & Fun Mist 250 ml 30.94 tl

Aynen fişte yazanları yazdım sizlere
Ben %20 indirim varken aldım indirim zamanında alırsanız çok karlı oluyorsunuz

Bu arada isim vermek istemiyorum bir instagram satıcısı bana 40 liralık ürünü 80 liraya satmaya çalıştı lütfen fiyatları bilin ve onlardan almayın arkadaşlar
Milleti kazıklamayı çok seviyorlar kar koy 5 lira koy 10 lira koy mübarek ürünün üretimini kendi yapmış gibi fiyat koyuyor

Umarım yazıyı beğenmişsinizdir
Güzel hafta sonları diliyorum

Sevgiler

XOXO



Yorumlar

  1. İyi günlerde kullan canım :)
    çocuklar gibi şen olmuşun, bana yansıdı mutlulugun :D o parfümün kokusunu aldım yani :D
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım benim :))) Ya vallahi çok mutlu oldum yansıtabildim o duyguyu ne mutlu bana :d keşke kokuları koklatabilsek pc üzerinden ne güzel olurdu :)))

      Sil
  2. Sondaki insta öldüm :D mübarek kendi üretiyor sanki aynen ya :D güle güle kullan cicilerini hepsine bayıldım canım harikalar :) ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha :))) Teşekkür ederim canım benimmm :)))

      Sil
  3. güle güle kullan senin adına çok sevindim kavuştuğun için :))

    YanıtlaSil
  4. Kuzuuum en kısa zamanda kokularını deniciim senden bir alışverişte ben yapabilirim gelirken unutma bak :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hihihi hangi birini sığdırıcam bilmiyorum artık :D:D

      Sil
  5. Büşra abla 3.ka internet sitesinde 79 tl altı ne kadar kargo parası

    YanıtlaSil
  6. canım nereden sipariş verdin orjinal mi

    YanıtlaSil
  7. nereden sipariş verdin orjinal mi

    YanıtlaSil
  8. MStar'daki arkadaşımla bende mağazasına alışverişe gitmiştim de. Türkiye'deki mağazalardaki fiyatları bence çok uçuk. Online olarak satın almak daha karlı oluyor.

    YanıtlaSil
  9. bide bu vucut spreyinin pembe rengi var onu kullanmadiysan siddetle tabsiye ederimmm :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO